Voertuigsoort | Bedrijfsauto (bedrijfswagen) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Opel |
Model | Vivaro-2 |
Type | 2.5cdti/107kw-dpf-e4 2.9t l2h1 tecshift |
Kenteken | 15-VRK-4, 15–VRK–4, 15 VRK 4 (gespeld: Één Vijf Victor Rudolf Karel Vier) |
Europese voertuigcategorie | N1 |
Plaats chassisnummer | tegen deurdorpel by r. voorzitting |
Schadeverleden | Schades van deze Opel Vivaro-2 2.5cdti/107kw-dpf-e4 2.9t l2h1 tecshift opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 22-05-2014 (ruim 11 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 26-05-2008 (ruim 17 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 26-05-2008 (ruim 17 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 26-06-2026 (over bijna 10 maanden) |
Tijdlijn van de 15VRK4 |
|
26-05-2008 | Eerste tenaamstelling in nederland |
26-05-2008 | Eerste toelating |
22-05-2014 | Huidige aanvang tenaamstelling |
12-06-2022 | Vorige vervaldatum apk |
12-06-2023 | Vorige vervaldatum apk |
23-06-2025 | Vorige vervaldatum apk |
26-06-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Opel Vivaro-2 2.5cdti/107kw-dpf-e4 2.9t l2h1 tecshift opvragen |
Laadvermogen | 1120 kg |
Massa leeg voertuig | 1885 kg |
Massa rijklaar | 1985 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 3005 kg |
Wielbasis | 350 cm |
Breedte voertuig | 190 cm |
Technische maximale massa voertuig | 3005 kg |
Maximum massa samenstelling | 5005 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Opel Vivaro-2 2.5cdti/107kw-dpf-e4 2.9t l2h1 tecshift opvragen |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2464 cc |
Vermogen massarijklaar | 0,05 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Opel Vivaro-2 2.5cdti/107kw-dpf-e4 2.9t l2h1 tecshift opvragen |
Brandstof | Diesel |
Emissiecode | 4 |
Vermogen | 107 kW (145 pk) |
Geluidsniveau stationair | 76 dB(A) |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 2625 t/min |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
BPM | € 11.210,- |
Gedetailleerde waarde | Uitgebreide waarde-check van deze Opel Vivaro-2 2.5cdti/107kw-dpf-e4 2.9t l2h1 tecshift doen |
Aantal zitplaatsen | 6 |
Aantal wielen | 4 |
Schadeverleden | Schades van deze Opel Vivaro-2 2.5cdti/107kw-dpf-e4 2.9t l2h1 tecshift opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Opel Vivaro-2 2.5cdti/107kw-dpf-e4 2.9t l2h1 tecshift opvragen |
Type carrosserie (code) | BB |
Type carrosserie (omschrijving) | Bestelwagen |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Opel Vivaro-2 2.5cdti/107kw-dpf-e4 2.9t l2h1 tecshift opvragen |
Maximum te trekken massa (autonoom geremd) | 2000 kg |
Maximum te trekken massa (middenas geremd) | 2000 kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) | 750 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Opel Vivaro-2 2.5cdti/107kw-dpf-e4 2.9t l2h1 tecshift opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | De geregistreerde tellerstand is telkens hoger dan de daarvoor geregistreerde tellerstand. De RDW oordeelt dan dat de tellerstand logisch verklaarbaar is. (code: 00) |
Tellerstandoordeel | Logisch |
Jaar laatste registratie tellerstand | 2025 |
Schadeverleden | Schades van deze Opel Vivaro-2 2.5cdti/107kw-dpf-e4 2.9t l2h1 tecshift opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
11-06-2020 13:44 | Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
11-06-2020 13:44 | Stadslicht werkt niet (goed) |
11-06-2020 13:44 | Ruitensproeierinstallatie werkt niet |
11-06-2020 13:44 | Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
11-06-2020 13:44 | Dimlicht onjuist afgesteld |
09-06-2021 15:04 | Dim-, grootlicht werkt niet (goed) |
09-06-2021 15:04 | Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect |
11-06-2024 16:24 | Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect |
Schades bekijken van deze Opel Vivaro-2 2.5cdti/107kw-dpf-e4 2.9t l2h1 tecshift.
De gegevens van deze Opel Vivaro-2 2.5cdti/107kw-dpf-e4 2.9t l2h1 tecshift met kenteken 15VRK4 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.
Op Ikwilvanmijnautoaf.nl verkoop je je bedrijfswagen veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bedrijfsauto uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van 15VRK4 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 15-VRK-4. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bedrijfsauto's, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bedrijfsauto's staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 15VRK4 uit 2008 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 15–VRK–4 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 15–VRK–4 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters V, R en K kun je de volgende woorden maken: Varik, vork, Vreeke, vrek en vuurkei. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1, 5 en 4 met dat woord te combineren.
Als je 15VRK4 omdraait krijg je 4KRV51, een zwarte Audi A7 Sportback personenauto uit 2012.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met V, R en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 5 en 4 in 15VRK4 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle VRK-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 15Â VRKÂ 4, gebruik dan onderstaande zoekbox: