Voertuigsoort | Bedrijfsauto (bedrijfswagen) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Renault |
Model | Master |
Type | 3.3t l2h2 2.5 dci 115 |
Kenteken | 23-BR-JS, 23–BR–JS, 23 BR JS (gespeld: Twee Drie Bernard Rudolf Jan Simon) |
Europese voertuigcategorie | N1 |
Plaats chassisnummer | op r. deurdorpel by r. voorzitting |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master 3.3t l2h2 2.5 dci 115 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 28-10-2004 (bijna 21 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 28-10-2004 (bijna 21 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 28-10-2004 (bijna 21 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 11-11-2025 (over ruim 2 maanden) |
Tijdlijn van de 23BRJS |
|
28-10-2004 | Eerste tenaamstelling in nederland |
28-10-2004 | Eerste toelating |
28-10-2004 | Huidige aanvang tenaamstelling |
11-11-2021 | Vorige vervaldatum apk |
11-11-2022 | Vorige vervaldatum apk |
11-11-2023 | Vorige vervaldatum apk |
11-11-2024 | Vorige vervaldatum apk |
11-11-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Renault Master 3.3t l2h2 2.5 dci 115 opvragen |
Laadvermogen | 1455 kg |
Massa leeg voertuig | 1845 kg |
Massa rijklaar | 1945 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 3300 kg |
Wielbasis | 358 cm |
Breedte voertuig | 199 cm |
Technische maximale massa voertuig | 3300 kg |
Maximum massa samenstelling | 5300 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master 3.3t l2h2 2.5 dci 115 opvragen |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2463 cc |
Retrofitroetfilter | Nee |
Vermogen massarijklaar | 0,04 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master 3.3t l2h2 2.5 dci 115 opvragen |
Brandstof | Diesel |
Emissiecode | 3 |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Geluidsniveau stationair | 84 dB(A) |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 2625 t/min |
Uitstoot deeltjes (zwaar) | 0,1 g/km |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 3 |
Aantal wielen | 4 |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master 3.3t l2h2 2.5 dci 115 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master 3.3t l2h2 2.5 dci 115 opvragen |
Type carrosserie (code) | BB |
Type carrosserie (omschrijving) | Bestelwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master 3.3t l2h2 2.5 dci 115 opvragen |
Maximum te trekken massa (autonoom geremd) | 2000 kg |
Maximum te trekken massa (geremd) | 2000 kg |
Maximum te trekken massa (middenas geremd) | 2000 kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) | 750 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master 3.3t l2h2 2.5 dci 115 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | De geregistreerde tellerstand is telkens hoger dan de daarvoor geregistreerde tellerstand. De RDW oordeelt dan dat de tellerstand logisch verklaarbaar is. (code: 00) |
Tellerstandoordeel | Logisch |
Jaar laatste registratie tellerstand | 2025 |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master 3.3t l2h2 2.5 dci 115 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
07-11-2019 15:00 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
10-11-2020 12:19 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
10-11-2020 12:19 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
08-11-2021 11:04 | Remlicht werkt niet (goed) |
08-11-2021 11:04 | Achterlicht werkt niet (goed) |
08-11-2021 11:04 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
08-11-2021 11:04 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
03-11-2022 13:57 | Remlicht schakelaar ondeugdelijk |
03-11-2022 13:57 | Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
03-11-2022 13:57 | Band onvoldoende profiel |
03-11-2022 13:57 | Remlicht werkt niet (goed) |
03-11-2022 13:57 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
30-10-2023 10:32 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Schades bekijken van deze Renault Master 3.3t l2h2 2.5 dci 115.
De gegevens van deze Renault Master 3.3t l2h2 2.5 dci 115 met kenteken 23BRJS (uit sidecode 6) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.
Op Ikwilvanmijnautoaf.nl verkoop je je bedrijfswagen veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bedrijfsauto uit 2004? Of wil je de gedetailleerde waarde van 23BRJS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 23-BR-JS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bedrijfsauto's, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bedrijfsauto's staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 23BRJS uit 2004 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 23–BR–JS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Als je 23BRJS omdraait krijg je SJRB32, een blauwe Opel Corsa-b personenauto uit 1997.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met B, R, J en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 3 in 23BRJS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle BRJS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 23Â BRÂ JS, gebruik dan onderstaande zoekbox: