Voertuigsoort | Bedrijfsauto (bedrijfswagen) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Renault |
Model | Master |
Type | 3.5t l1h1 2.5 dci 100 |
Kenteken | 21-BS-JS, 21–BS–JS, 21 BS JS (gespeld: Twee Één Bernard Simon Jan Simon) |
Europese voertuigcategorie | N1 |
Plaats chassisnummer | op r. deurdorpel by r. voorzitting |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master 3.5t l1h1 2.5 dci 100 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 21-08-2025 (19 dagen geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 10-03-2005 (ruim 20 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 10-03-2005 (ruim 20 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 13-06-2026 (over ruim 9 maanden) |
Tijdlijn van de 21BSJS |
|
10-03-2005 | Eerste tenaamstelling in nederland |
10-03-2005 | Eerste toelating |
09-04-2009 | Vorige aanvang tenaamstelling |
23-06-2022 | Vorige vervaldatum apk |
23-06-2023 | Vorige vervaldatum apk |
05-02-2025 | Vorige vervaldatum apk |
21-08-2025 | Huidige aanvang tenaamstelling |
13-06-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Renault Master 3.5t l1h1 2.5 dci 100 opvragen |
Laadvermogen | 1720 kg |
Massa leeg voertuig | 1780 kg |
Massa rijklaar | 1880 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 3500 kg |
Wielbasis | 308 cm |
Breedte voertuig | 199 cm |
Technische maximale massa voertuig | 3500 kg |
Maximum massa samenstelling | 5500 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master 3.5t l1h1 2.5 dci 100 opvragen |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2463 cc |
Retrofitroetfilter | Nee |
Vermogen massarijklaar | 0,04 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master 3.5t l1h1 2.5 dci 100 opvragen |
Brandstof | Diesel |
Emissiecode | 4 |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Geluidsniveau stationair | 85 dB(A) |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 2625 t/min |
Uitstoot deeltjes (zwaar) | 0,1 g/km |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 3 |
Aantal wielen | 4 |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master 3.5t l1h1 2.5 dci 100 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master 3.5t l1h1 2.5 dci 100 opvragen |
Type carrosserie (code) | BB |
Type carrosserie (omschrijving) | Bestelwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master 3.5t l1h1 2.5 dci 100 opvragen |
Maximum te trekken massa (autonoom geremd) | 2000 kg |
Maximum te trekken massa (middenas geremd) | 2000 kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) | 750 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master 3.5t l1h1 2.5 dci 100 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | De geregistreerde tellerstand is telkens hoger dan de daarvoor geregistreerde tellerstand. De RDW oordeelt dan dat de tellerstand logisch verklaarbaar is. (code: 00) |
Tellerstandoordeel | Logisch |
Jaar laatste registratie tellerstand | 2025 |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master 3.5t l1h1 2.5 dci 100 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
10-06-2022 16:44 | Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
10-06-2022 16:44 | Draaipunt van bedrijfsrem of handrem zit te strak |
10-06-2022 16:44 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
10-06-2022 16:44 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
10-06-2022 16:44 | Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
05-02-2024 14:30 | Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
05-02-2024 14:30 | Stadslicht werkt niet (goed) |
05-02-2024 14:30 | Band onvoldoende profiel |
05-02-2024 14:30 | Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
05-02-2024 14:30 | Roestschade dorpel |
05-02-2024 14:30 | Achterlicht werkt niet (goed) |
05-02-2024 14:30 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
05-02-2024 14:30 | Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
05-02-2024 14:30 | Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij |
Schades bekijken van deze Renault Master 3.5t l1h1 2.5 dci 100.
De gegevens van deze Renault Master 3.5t l1h1 2.5 dci 100 met kenteken 21BSJS (uit sidecode 6) zijn bijgewerkt op: 23-08-2025.
Op Ikwilvanmijnautoaf.nl verkoop je je bedrijfswagen veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bedrijfsauto uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van 21BSJS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 21-BS-JS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bedrijfsauto's, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bedrijfsauto's staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 21BSJS uit 2005 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 21–BS–JS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 21–BS–JS makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters B, S, J en S kun je de volgende woorden maken: baasjes, Basjes, besjes, biesjes, Boesjes, bosjes, buisjes en busjes. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2 en 1 met dat woord te combineren.
Als je 21BSJS omdraait krijg je SJSB12, een zwarte Lancia (lancia delta) 1.6 personenauto uit 1997.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met B, S, J en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 1 in 21BSJS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle BSJS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 21Â BSÂ JS, gebruik dan onderstaande zoekbox: