Het kenteken van deze Renault Master 3.5t l3h2 2.5 dci 100 (26BRJS) is niet meer actief.
Deze bedrijfsauto is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Bedrijfsauto (bedrijfswagen) |
Inrichting | Bestelwagen (bestelauto) |
Merk | Renault |
Model | Master |
Type | 3.5t l3h2 2.5 dci 100 |
Kenteken | 26-BR-JS, 26–BR–JS, 26 BR JS (gespeld: Twee Zes Bernard Rudolf Jan Simon) |
Europese voertuigcategorie | N1 |
Plaats chassisnummer | op r. deurdorpel by r. voorzitting |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master 3.5t l3h2 2.5 dci 100 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 09-01-2024 (ruim 1½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 10-11-2004 (bijna 21 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 10-11-2004 (bijna 21 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 29-12-2023 (ruim 1½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de 26BRJS |
|
10-11-2004 | Eerste tenaamstelling in nederland |
10-11-2004 | Eerste toelating |
10-11-2004 | Vorige aanvang tenaamstelling |
22-12-2021 | Vorige vervaldatum apk |
22-12-2022 | Vorige vervaldatum apk |
05-12-2023 | Vorige aanvang tenaamstelling |
29-12-2023 | Huidige vervaldatum apk |
09-01-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Renault Master 3.5t l3h2 2.5 dci 100 opvragen |
Laadvermogen | 1605 kg |
Massa leeg voertuig | 1895 kg |
Massa rijklaar | 1995 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 3500 kg |
Wielbasis | 408 cm |
Breedte voertuig | 199 cm |
Technische maximale massa voertuig | 3500 kg |
Maximum massa samenstelling | 5500 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master 3.5t l3h2 2.5 dci 100 opvragen |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2463 cc |
Vermogen massarijklaar | 0,04 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master 3.5t l3h2 2.5 dci 100 opvragen |
Brandstof | Diesel |
Emissiecode | 3 |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Geluidsniveau stationair | 85 dB(A) |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 2625 t/min |
Uitstoot deeltjes (zwaar) | 0,1 g/km |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 3 |
Aantal wielen | 4 |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master 3.5t l3h2 2.5 dci 100 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Nee |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master 3.5t l3h2 2.5 dci 100 opvragen |
Type carrosserie (code) | BB |
Type carrosserie (omschrijving) | Bestelwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master 3.5t l3h2 2.5 dci 100 opvragen |
Maximum te trekken massa (autonoom geremd) | 2000 kg |
Maximum te trekken massa (geremd) | 2000 kg |
Maximum te trekken massa (middenas geremd) | 2000 kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) | 750 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master 3.5t l3h2 2.5 dci 100 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | De geregistreerde tellerstand is telkens hoger dan de daarvoor geregistreerde tellerstand. De RDW oordeelt dan dat de tellerstand logisch verklaarbaar is. (code: 00) |
Tellerstandoordeel | Logisch |
Jaar laatste registratie tellerstand | 2023 |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master 3.5t l3h2 2.5 dci 100 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
11-12-2019 13:12 | Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
11-12-2019 13:12 | Bandenspanning op 1 as niet gelijk |
11-12-2019 13:12 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
11-12-2019 13:12 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
06-12-2021 12:37 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
29-12-2022 16:10 | Licht- donkerscheiding dimlicht onduidelijk |
29-12-2022 16:10 | Ruitensproeierinstallatie werkt niet |
Schades bekijken van deze Renault Master 3.5t l3h2 2.5 dci 100.
De gegevens van deze Renault Master 3.5t l3h2 2.5 dci 100 met kenteken 26BRJS (uit sidecode 6) zijn bijgewerkt op: 11-02-2025.
Op Ikwilvanmijnautoaf.nl verkoop je je bedrijfswagen veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bedrijfsauto uit 2004? Of wil je de gedetailleerde waarde van 26BRJS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 26-BR-JS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bedrijfsauto's, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bedrijfsauto's staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 26BRJS uit 2004 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 26–BR–JS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met B, R, J en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 6 in 26BRJS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle BRJS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 26Â BRÂ JS, gebruik dan onderstaande zoekbox: