Voertuigsoort | Bedrijfsauto (bedrijfswagen) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Renault |
Model | Master |
Type | E-tech |
Kenteken | V-02-LLL, V–02–LLL, V 02 LLL (gespeld: Victor Nul Twee Lodewijk Lodewijk Lodewijk) |
Type | RDA |
Uitvoering | BZ0M200B300 |
Typegoedkeuringsnummer | e2*2018/858*00074*02 |
Variant | FZCZ |
Europese voertuigcategorie | N1 |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master E-tech opvragen |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 21-03-2025 (bijna 6 maanden geleden) |
Tijdlijn van de V02LLL |
|
21-03-2025 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Renault Master E-tech opvragen |
Laadvermogen | 1222 kg |
Massa leeg voertuig | 2278 kg |
Massa rijklaar | 2378 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 3500 kg |
Wielbasis | 359 cm |
Lengte voertuig | 569 cm |
Breedte voertuig | 208 cm |
Afstand voorzijde voertuig tot hart koppeling | 576 cm |
Technische maximale massa voertuig | 3500 kg |
Maximum massa samenstelling | 5000 kg |
Hoogte voertuig | 250 cm |
Additionele massa alternatieve aandrijving | 522 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master E-tech opvragen |
Vermogen massarijklaar | 0,02 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master E-tech opvragen |
Aantal zitplaatsen | 3 |
Maximale constructiesnelheid | 115 km/u |
Aantal deuren | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master E-tech opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Nee |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master E-tech opvragen |
Maximum te trekken massa (middenas geremd) | 1500 kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) | 750 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master E-tech opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | De geregistreerde tellerstand is telkens hoger dan de daarvoor geregistreerde tellerstand. De RDW oordeelt dan dat de tellerstand logisch verklaarbaar is. (code: 00) |
Tellerstandoordeel | Logisch |
Jaar laatste registratie tellerstand | 2025 |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master E-tech opvragen |
De gegevens van deze Renault Master E-tech met kenteken V02LLL (uit sidecode 12) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Op Ikwilvanmijnautoaf.nl verkoop je je bedrijfswagen veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bedrijfsauto? Of wil je de gedetailleerde waarde van V02LLL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van V-02-LLL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bedrijfsauto's, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bedrijfsauto's staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van V02LLL ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken V–02–LLL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Als je V02LLL omdraait krijg je LLL20V, een Veenhuis 12000 land- of bosb aanhw of getr uitr stuk uit 1988.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met V, L, L en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 2 in V02LLL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle VLLL-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan VÂ 02Â LLL, gebruik dan onderstaande zoekbox: