Voertuigsoort | Bedrijfsauto (bedrijfswagen) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Renault |
Model | Master |
Type | E-tech |
Kenteken | V-43-FPT, V–43–FPT, V 43 FPT (gespeld: Victor Vier Drie Ferdinand Pieter Theodoor) |
Type | MAEVF |
Uitvoering | AZE4EJ2T1 |
Typegoedkeuringsnummer | e2*2007/46*0663*06 |
Variant | F5A0 |
Europese voertuigcategorie | N1 |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master E-tech opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 20-06-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 20-06-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 20-06-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 20-06-2028 (over bijna 3 jaar) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 16-05-2024 (bijna 1½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de V43FPT |
|
16-05-2024 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
20-06-2024 | Eerste tenaamstelling in nederland |
20-06-2024 | Eerste toelating |
20-06-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
20-06-2028 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Renault Master E-tech opvragen |
Laadvermogen | 933 kg |
Massa leeg voertuig | 2167 kg |
Massa rijklaar | 2267 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 3100 kg |
Wielbasis | 433 cm |
Lengte voertuig | 620 cm |
Breedte voertuig | 207 cm |
Technische maximale massa voertuig | 3100 kg |
Hoogte voertuig | 255 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master E-tech opvragen |
Vermogen massarijklaar | 0,02 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master E-tech opvragen |
Catalogusprijs | € 81.554,- |
Gedetailleerde waarde | Uitgebreide waarde-check van deze Renault Master E-tech doen |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal deuren | 3 |
Aantal wielen | 4 |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master E-tech opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master E-tech opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | De geregistreerde tellerstand is telkens hoger dan de daarvoor geregistreerde tellerstand. De RDW oordeelt dan dat de tellerstand logisch verklaarbaar is. (code: 00) |
Tellerstandoordeel | Logisch |
Jaar laatste registratie tellerstand | 2024 |
Schadeverleden | Schades van deze Renault Master E-tech opvragen |
De gegevens van deze Renault Master E-tech met kenteken V43FPT (uit sidecode 12) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.
Op Ikwilvanmijnautoaf.nl verkoop je je bedrijfswagen veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bedrijfsauto uit 2024? Of wil je de gedetailleerde waarde van V43FPT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van V-43-FPT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bedrijfsauto's, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bedrijfsauto's staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van V43FPT uit 2024 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken V–43–FPT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Als je V43FPT omdraait krijg je TPF34V, een Fendt Farmer 306 ls land- of bosbouwtrekker uit 1980.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met V, F, P en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 3 in V43FPT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle VFPT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan VÂ 43Â FPT, gebruik dan onderstaande zoekbox: