VSZ-03-K VSZ-05-K

VSZ-04-K: Renault Master

VSZ-04-K Op deze pagina vind je alle informatie over VSZ–04–K, een Renault Master E-tech. Het is een 2-deurs voertuig met gesloten opbouw uit 2023 van € 84.349,-. De elektromotor levert 43 kW (58 pk). De APK van deze Master vervalt op 03-01-2027 (over bijna 1½ jaar).

Wat wil je doen met VSZ-04-K?

infoverkopentools

Specificaties van de VSZ-04-K

Algemeen
Voertuigsoort Bedrijfsauto (bedrijfswagen)
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Renault
Model Master
Type E-tech
Kenteken VSZ-04-K, VSZ–04–K, VSZ 04 K (gespeld: Victor Simon Zaandam Nul Vier Karel)
Type MAEVA
Uitvoering AZE43J2T1
Typegoedkeuringsnummer e2*2007/46*0348*07
Variant F5A0
Europese voertuigcategorie N1
Schadeverleden Schades van deze Renault Master E-tech opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 03-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 03-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden)
Datum eerste toelating 03-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden)
Vervaldatum APK 03-01-2027 (over bijna 1½ jaar)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 14-12-2022 (ruim 2½ jaar geleden)

Tijdlijn van de VSZ04K

14-12-2022 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
03-01-2023 Eerste tenaamstelling in nederland
03-01-2023 Eerste toelating
03-01-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
03-01-2027 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Renault Master E-tech opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 1333 kg
Massa leeg voertuig 2167 kg
Massa rijklaar 2267 kg
Toegestane maximum massa voertuig 3500 kg
Wielbasis 433 cm
Lengte voertuig 620 cm
Breedte voertuig 207 cm
Technische maximale massa voertuig 3500 kg
Hoogte voertuig 255 cm
Schadeverleden Schades van deze Renault Master E-tech opvragen

Motor
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Renault Master E-tech opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Elektriciteit
Emissiecode Z
Geluidsniveau rijdend 70 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (zwaar) 715/2007*2018/1832AX
Nominaal continu maximumvermogen 43 kW (58 pk)
Netto maximale vermogen elektrisch 57 kW (77 pk)
Actieradius enkel elektrisch (wltp) 186 km
Elektrisch verbruik enkel elektrisch (wltp) 320 Wh/km, benzine-equivalent: 3,6 l/100km (1:28)
Actieradius enkel elektrisch (stad) (wltp) 215 km
Uitlaatemissieniveau AX

Fiscaal
Catalogusprijs € 84.349,-
Gedetailleerde waarde Uitgebreide waarde-check van deze Renault Master E-tech doen

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 80 km/u
Aantal deuren 2
Aantal wielen 4
Schadeverleden Schades van deze Renault Master E-tech opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Renault Master E-tech opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) BB
Type carrosserie (omschrijving) Bestelwagen
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Renault Master E-tech opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel De geregistreerde tellerstand is telkens hoger dan de daarvoor geregistreerde tellerstand. De RDW oordeelt dan dat de tellerstand logisch verklaarbaar is. (code: 00)
Tellerstandoordeel Logisch
Jaar laatste registratie tellerstand 2025
Schadeverleden Schades van deze Renault Master E-tech opvragen

Bijwerkdatum VSZ-04-K

De gegevens van deze Renault Master E-tech met kenteken VSZ04K (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-02-2025.

Wat wil je doen met deze Renault Master E-tech?

Liever je Renault Master verkopen?

Op Ikwilvanmijnautoaf.nl verkoop je je bedrijfswagen veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je bedrijfswagen

Schadeverleden van de VSZ 04 K

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bedrijfsauto uit 2023? Of wil je de gedetailleerde waarde van VSZ04K weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Master E-tech (VSZ04K)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van VSZ-04-K. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bedrijfsauto's, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bedrijfsauto's staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van VSZ04K uit 2023 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 04-VS-ZK, een Peugeot Partner 170c 1.9d bedrijfsauto uit 2000.
  2. Sidecode 11: VSZ-04-K, een Renault Master E-tech bedrijfsauto uit 2023.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken VSZ–04–K één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: TSZ-04-K, een Fendt 313 Vario land- of bosbouwtrekker uit 2013.
  2. Verandering op plek 2: VRZ-04-K, een Ford Transit bedrijfsauto uit 2022.
  3. Verandering op plek 2: VTZ-04-K, een Mercedes-benz Citan bedrijfsauto uit 2023.
  4. Verandering op plek 3: VSX-04-K, een Ford Transit Connect bedrijfsauto uit 2022.
  5. Verandering op plek 4: VSZ-14-K, een Volkswagen Transporter bedrijfsauto uit 2015.
  6. Verandering op plek 5: VSZ-03-K, een Renault Master E-tech bedrijfsauto uit 2023.
  7. Verandering op plek 5: VSZ-05-K, een Renault Trafic bedrijfsauto uit 2018.
  8. Verandering op plek 6: VSZ-04-J, een Renault Trafic bedrijfsauto uit 2021.
  9. Verandering op plek 6: VSZ-04-L, een Volkswagen Crafter bedrijfsauto uit 2022.

Ezelsbruggetje

Om VSZ–04–K makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters V, S, Z en K kun je viszaak maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 0 en 4 met viszaak te combineren.

Meer kentekens met V, S, Z en K

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met V, S, Z en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 4 in VSZ04K vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle VSZK-kentekens.

30 willekeurige bedrijfsauto's van dezelfde datum eerste toelating

03-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden):
  1. 21-BTT-5: Volvo Fh
  2. 47-BTS-3: Daf Xg+530 ft
  3. 60-BTT-7: Man Tgs
  4. 61-BTT-1: Haller benelux Medium xl Ii
  5. 83-BZN-2: Mercedes-benz Sprinter
  6. 96-BTS-7: Volvo Fm
  7. 98-BTT-6: Daf Xd 410 fa
  8. VRT-59-D: Ram 1500
  9. VSG-04-J: Dodge Ram 1500
  10. VSK-26-Z: Renault Master
  11. VSK-37-Z: Renault Master
  12. VSK-42-Z: Renault Master
  13. VSK-46-Z: Renault Master
  14. VSK-48-F: Mercedes-benz V-klasse
  15. VSN-57-P: Ford Transit
  16. VSR-75-N: Volkswagen Transporter
  17. VSV-14-H: Volkswagen Caddy Modified partition wall
  18. VSV-96-T: Volkswagen Transporter
  19. VSX-68-J: Renault Master
  20. VSZ-29-V: Volkswagen Caddy Modified partition wall
  21. VTB-69-L: Ford Transit Custom
  22. VTB-98-L: Ford Transit
  23. VTD-08-H: Peugeot Expert
  24. VTD-66-N: Ford Transit Connect
  25. VTD-84-L: Renault Trafic
  26. VTH-71-V: Volkswagen Transporter
  27. VTP-03-D: Ford Transit Connect
  28. VTR-36-N: Iveco 35s18
  29. VVG-33-K: Toyota Hilux
  30. VVT-70-B: Iveco 35c18

Meer Renault Master E-tech op voertuig-zoeker.nl

Renault Master E-tech bedrijfsauto's

671 Renault Master E-tech bedrijfsauto's
Bekijk Renault Master E-tech bedrijfsauto's.
48.275 Renault Master bedrijfsauto's
Bekijk Renault Master bedrijfsauto's.
158.573 Renault bedrijfsauto's
Bekijk Renault bedrijfsauto's.

Renault Master E-tech voertuigen met gesloten opbouw

585 Renault Master E-tech voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Renault Master E-tech voertuigen met gesloten opbouw.
41.961 Renault Master voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Renault Master voertuigen met gesloten opbouw.
144.533 Renault voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Renault voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte bedrijfswagen-modellen van Renault zijn: Renault Trafic, Renault Master, Renault Kangoo, Renault Express en Renault T.