VZF-92-S VZF-94-S

VZF-93-S: Renault Master

VZF-93-S Op deze pagina vind je alle informatie over VZF–93–S, een Renault Master E-tech. Het is een 2-deurs voertuig met gesloten opbouw uit 2023. De elektromotor levert 43 kW (58 pk). De APK van deze Master vervalt op 23-10-2027 (over ruim 2 jaar).

LET OP: Op deze bedrijfsauto is een terugroepactie actief. Dat betekent dat de bedrijfswagen-eigenaar terug naar de garage moet om dit te laten herstellen.

Wat wil je doen met VZF-93-S?

infoverkopentools

Specificaties van de VZF-93-S

Algemeen
Voertuigsoort Bedrijfsauto (bedrijfswagen)
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Renault
Model Master
Type E-tech
Kenteken VZF-93-S, VZF–93–S, VZF 93 S (gespeld: Victor Zaandam Ferdinand Negen Drie Simon)
Type MAEVG
Europese voertuigcategorie N1
Schadeverleden Schades van deze Renault Master E-tech opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 23-10-2023 (bijna 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 23-10-2023 (bijna 2 jaar geleden)
Datum eerste toelating 23-10-2023 (bijna 2 jaar geleden)
Vervaldatum APK 23-10-2027 (over ruim 2 jaar)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 19-10-2023 (bijna 2 jaar geleden)

Tijdlijn van de VZF93S

19-10-2023 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
23-10-2023 Eerste tenaamstelling in nederland
23-10-2023 Eerste toelating
23-10-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
23-10-2027 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Renault Master E-tech opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 1022 kg
Massa leeg voertuig 2478 kg
Massa rijklaar 2578 kg
Toegestane maximum massa voertuig 3500 kg
Wielbasis 433 cm
Lengte voertuig 666 cm
Breedte voertuig 207 cm
Technische maximale massa voertuig 3500 kg
Hoogte voertuig 307 cm
Schadeverleden Schades van deze Renault Master E-tech opvragen

Motor
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Renault Master E-tech opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Elektriciteit
Emissiecode Z
Geluidsniveau rijdend 70 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 715/2007*2018/1832AX
Nominaal continu maximumvermogen 43 kW (58 pk)
Netto maximale vermogen elektrisch 57 kW (77 pk)
Actieradius enkel elektrisch (wltp) 147 km
Elektrisch verbruik enkel elektrisch (wltp) 395 Wh/km, benzine-equivalent: 4,4 l/100km (1:23)
Uitlaatemissieniveau AX

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 80 km/u
Aantal deuren 2
Aantal wielen 4
Schadeverleden Schades van deze Renault Master E-tech opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Ja
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Renault Master E-tech opvragen

Carrosserie
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Renault Master E-tech opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel De geregistreerde tellerstand is telkens hoger dan de daarvoor geregistreerde tellerstand. De RDW oordeelt dan dat de tellerstand logisch verklaarbaar is. (code: 00)
Tellerstandoordeel Logisch
Jaar laatste registratie tellerstand 2023
Schadeverleden Schades van deze Renault Master E-tech opvragen

Bijwerkdatum VZF-93-S

De gegevens van deze Renault Master E-tech met kenteken VZF93S (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 01-07-2025.

Wat wil je doen met deze Renault Master E-tech?

Liever je Renault Master verkopen?

Op Ikwilvanmijnautoaf.nl verkoop je je bedrijfswagen veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je bedrijfswagen

Schadeverleden van de VZF 93 S

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bedrijfsauto uit 2023? Of wil je de gedetailleerde waarde van VZF93S weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Master E-tech (VZF93S)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van VZF-93-S. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bedrijfsauto's, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bedrijfsauto's staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van VZF93S uit 2023 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 93-VZ-FS, een Nissan Patrol Gr 3.0di turbo 3dr van bedrijfsauto uit 2001.
  2. Sidecode 11: VZF-93-S, een Renault Master E-tech bedrijfsauto uit 2023.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken VZF–93–S één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: TZF-93-S, een Renault R7053 land- of bosbouwtrekker uit 1964.
  2. Verandering op plek 2: VXF-93-S, een Mercedes-benz Vito bedrijfsauto uit 2022.
  3. Verandering op plek 3: VZD-93-S, een Mercedes-benz Vito bedrijfsauto uit 2019.
  4. Verandering op plek 3: VZG-93-S, een Renault Trafic bedrijfsauto uit 2023.
  5. Verandering op plek 4: VZF-83-S, een Mercedes-benz Evito bedrijfsauto uit 2023.
  6. Verandering op plek 5: VZF-92-S, een Renault Master bedrijfsauto uit 2023.
  7. Verandering op plek 5: VZF-94-S, een Renault Master bedrijfsauto uit 2023.
  8. Verandering op plek 6: VZF-93-R, een Peugeot E-partner bedrijfsauto uit 2023.
  9. Verandering op plek 6: VZF-93-T, een Renault Trafic bedrijfsauto uit 2023.

Meer kentekens met V, Z, F en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met V, Z, F en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 3 in VZF93S vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle VZFS-kentekens.

30 willekeurige bedrijfsauto's van dezelfde datum eerste toelating

23-10-2023 (bijna 2 jaar geleden):
  1. 09-BVX-9: Mercedes-benz Actros
  2. 23-BVZ-5: Volvo Fh
  3. 48-BVX-6: Scania R460
  4. V-71-FVH: Man Tge
  5. VXJ-62-Z: Toyota Proace
  6. VXL-96-K: Man Tge Roelofsen parados sport xl
  7. VXP-56-K: Volkswagen Id.buzz cargo modified partition wall
  8. VXR-25-T: Volkswagen Caddy Modified partition wall
  9. VXR-53-N: Man Tge
  10. VXT-22-F: Toyota Proace
  11. VXT-41-F: Mercedes-benz Sprinter
  12. VXT-90-V: Toyota Proace
  13. VXV-31-D: Volkswagen Transporter
  14. VXZ-45-Z: Ford Transit Connect
  15. VXZ-59-T: Peugeot Boxer
  16. VXZ-64-T: Peugeot Boxer
  17. VZB-21-T: Ford Transit Courier
  18. VZB-22-J: Toyota Land cruiser Van
  19. VZB-33-H: Mercedes-benz Evito
  20. VZB-78-X: Mercedes-benz Vito
  21. VZD-14-G: Ford Transit
  22. VZD-22-J: Peugeot Expert
  23. VZD-29-J: Peugeot Expert
  24. VZD-35-S: Volkswagen Crafter
  25. VZD-47-K: Renault Master
  26. VZD-62-L: Ford Transit
  27. VZD-63-J: Volkswagen Crafter
  28. VZD-63-P: Renault Master
  29. VZD-73-Z: Ford Ranger
  30. VZN-02-L: Ford Transit

Meer Renault Master E-tech op voertuig-zoeker.nl

Renault Master E-tech bedrijfsauto's

671 Renault Master E-tech bedrijfsauto's
Bekijk Renault Master E-tech bedrijfsauto's.
48.271 Renault Master bedrijfsauto's
Bekijk Renault Master bedrijfsauto's.
158.561 Renault bedrijfsauto's
Bekijk Renault bedrijfsauto's.

Renault Master E-tech voertuigen met gesloten opbouw

585 Renault Master E-tech voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Renault Master E-tech voertuigen met gesloten opbouw.
41.957 Renault Master voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Renault Master voertuigen met gesloten opbouw.
144.520 Renault voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Renault voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte bedrijfswagen-modellen van Renault zijn: Renault Trafic, Renault Master, Renault Kangoo, Renault Express en Renault T.