F-393-GH F-395-GH

F-394-GH: Baffi F7 50

F-394-GH Op deze pagina vind je alle informatie over F–394–GH, een ééncilinder Baffi F7 50. Het is een brommer/scooter uit 2011. Deze Baffi rijdt op . Het kenteken van deze Baffi is vervallen.

LET OP: Op deze bromfiets is een export-indicator actief. Dat betekent dat de brommer/scooter waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met F-394-GH?

infoverkopentools

Specificaties van de F-394-GH

Het kenteken van deze Baffi F7 50 (F394GH) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Baffi
Model F7 50
Kenteken F-394-GH, F–394–GH, F 394 GH (gespeld: Ferdinand Drie Negen Vier Gerard Hendrik)
Type F7 50
Uitvoering F7 50
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*1982*02
Variant ZN10A
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame by balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Baffi F7 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 14-07-2020 (ruim 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 02-12-2011 (bijna 14 jaar geleden)
Datum eerste toelating 02-12-2011 (bijna 14 jaar geleden)

Tijdlijn van de F394GH

02-12-2011 Eerste tenaamstelling in nederland
02-12-2011 Eerste toelating
14-07-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Baffi F7 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 92 kg
Massa rijklaar 97 kg
Toegestane maximum massa voertuig 247 kg
Wielbasis 128 cm
Technische maximale massa voertuig 247 kg
Schadeverleden Schades van deze Baffi F7 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Baffi F7 50 opvragen

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Baffi F7 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Baffi F7 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Baffi F7 50 opvragen

Bijwerkdatum F-394-GH

De gegevens van deze Baffi F7 50 met kenteken F394GH (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 29-01-2025.

Wat wil je doen met deze Baffi F7 50?

Schadeverleden van de F 394 GH

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van F394GH weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze F7 50 (F394GH)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-394-GH. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F394GH uit 2011 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 39-FGH-4, een Baotian Bt50qt-9 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: FG-394-H, een Piaggio C38 bromfiets uit 2002.
  3. Sidecode 10: F-394-GH, een Baffi F7 50 bromfiets uit 2011.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–394–GH één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-394-GH, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2009.
  2. Verandering op plek 1: G-394-GH, een zwarte Skoda Scala personenauto uit 2019.
  3. Verandering op plek 2: F-294-GH, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 2: F-494-GH, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  5. Verandering op plek 3: F-384-GH, een Btc Iva lux50 bromfiets uit 2011.
  6. Verandering op plek 4: F-393-GH, een Motograziella 144 bromfiets uit 1968.
  7. Verandering op plek 4: F-395-GH, een Vespa Ciao P 25 bromfiets uit 1993.
  8. Verandering op plek 5: F-394-FH, een Zundapp C50 Sport bromfiets uit 1976.
  9. Verandering op plek 5: F-394-HH, een Btm Bt49qt-21 bromfiets uit 2012.
  10. Verandering op plek 6: F-394-GG, een Agm Julia bromfiets uit 2012.
  11. Verandering op plek 6: F-394-GK, een Sachs bike Electra De luxe bromfiets uit 2011.

Achterstevoren

Als je F394GH omdraait krijg je HG493F, een blauwe Toyota Aygo personenauto uit 2015.

Meer kentekens met F, G en H

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, G en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 9 en 4 in F394GH vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FGH-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

02-12-2011 (bijna 14 jaar geleden):
  1. 76-DPP-3: Aixam Aixam
  2. D-024-ZJ: Derbi Ab
  3. D-035-ZR: Piaggio C25
  4. D-038-KL: Agm V641
  5. D-514-SF: Piaggio C38
  6. D-715-HS: Sym Xs50qt
  7. F-074-GH: Piaggio C44
  8. F-075-DJ: Vom Bella exclusive
  9. F-092-GH: Piaggio C38
  10. F-120-GH: Znen Zn50qt-30a
  11. F-140-GH: Baotian Bt49qt-9
  12. F-167-FG: Benzhou Light 50
  13. F-205-GH: Iva Lux50
  14. F-217-BH: Sym N/a
  15. F-316-GH: Piaggio C25
  16. F-384-FD: Piaggio C38
  17. F-407-GH: Rover bikes Havana
  18. F-432-GH: Tomos Standard
  19. F-442-DP: Piaggio C25
  20. F-579-GF: Explorer Kallio 50
  21. F-579-GH: Yamaha Yn50fu
  22. F-637-GG: Piaggio C25
  23. F-656-DP: Peugeot Vclic
  24. F-660-FK: Kymco Agility50
  25. F-689-GG: Kymco Agility 50
  26. F-694-GG: Floretti Zqtd-388-2
  27. F-770-GD: Peugeot Tweet
  28. F-890-GG: Nimoto City
  29. F-923-GG: Piaggio C44
  30. F-999-FR: Kymco Vitality

Meer Baffi F7 50 op voertuig-zoeker.nl

Baffi F7 50 bromfietsen

tien Baffi F7 50 bromfietsen
Bekijk Baffi F7 50 bromfietsen.
165 Baffi bromfietsen
Bekijk Baffi bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Baffi zijn: Baffi F7 50s en Baffi F7 50.