Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Inrichting | Snorfiets |
Merk | Batavus |
Model | - |
Kenteken | DR-256-G, DR–256–G, DR 256 G (gespeld: Dirk Rudolf Twee Vijf Zes Gerard) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | t.p.v. balhoofd |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Batavus - opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 22-01-2021 (ruim 4½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 19-10-2006 (bijna 19 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 31-12-1987 (bijna 38 jaar geleden) |
Tijdlijn van de DR256G |
|
31-12-1987 | Eerste toelating |
19-10-2006 | Eerste tenaamstelling in nederland |
22-01-2021 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Batavus - opvragen |
Massa leeg voertuig | 43 kg |
Massa rijklaar | 50 kg |
Wielbasis | 98 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Batavus - opvragen |
Cilinderinhoud | 48 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 0,74 kW (1,01 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,01 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Batavus - opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 0,74 kW (1,01 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Maximale constructiesnelheid | 25 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Batavus - opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Batavus - opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Batavus - opvragen |
De gegevens van deze Batavus - met kenteken DR256G (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1987? Of wil je de gedetailleerde waarde van DR256G weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van DR-256-G. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van DR256G uit 1987 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DR–256–G één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om DR–256–G makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, R en G kun je de volgende woorden maken: aderig, aderige, Doerga, doorga, draag, dragee, dreg, dreig, drieg, droeg, droge, droog, Droog en drug. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2, 5 en 6 met dat woord te combineren.
Als je DR256G omdraait krijg je G652RD, een blauwe Toyota Corolla Verso personenauto uit 2006.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, R en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 5 en 6 in DR256G vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DRG-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DRÂ 256Â G, gebruik dan onderstaande zoekbox: