Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Batavus |
Model | G50 |
Type | Whippet |
Kenteken | FRT-46-N, FRT–46–N, FRT 46 N (gespeld: Ferdinand Rudolf Theodoor Vier Zes Nico) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | midden tegen framebuis |
Schadeverleden | Schades van deze Batavus G50 Whippet opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 18-03-2024 (bijna 1½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 18-03-2024 (bijna 1½ jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-1964 (ruim 61 jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 18-03-2024 (bijna 1½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de FRT46N |
|
30-06-1964 | Eerste toelating |
18-03-2024 | Eerste tenaamstelling in nederland |
18-03-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
18-03-2024 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Batavus G50 Whippet opvragen |
Massa leeg voertuig | 65 kg |
Massa rijklaar | 72 kg |
Wielbasis | 120 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Batavus G50 Whippet opvragen |
Aantal cilinders | 1 |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen massarijklaar | 0,02 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Batavus G50 Whippet opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 1,25 kW (1,70 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Batavus G50 Whippet opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Batavus G50 Whippet opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Batavus G50 Whippet opvragen |
De gegevens van deze Batavus G50 Whippet met kenteken FRT46N (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1964? Of wil je de gedetailleerde waarde van FRT46N weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van FRT-46-N. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van FRT46N uit 1964 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FRT–46–N één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om FRT–46–N makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, R, T en N kun je de volgende woorden maken: forten, Fortuijn, fortuin, Fortuna, Fortuyn, frieten en fruiten. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 4 en 6 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, R, T en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 6 in FRT46N vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FRTN-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan FRTÂ 46Â N, gebruik dan onderstaande zoekbox: