D-525-DH D-529-DH

D-527-DH: Beta Bs4

D-527-DH Op deze pagina vind je alle informatie over D–527–DH, een ééncilinder Beta Bs4. Het is een brommer/scooter uit 2009. De benzinemotor levert 2,10 kW (2,86 pk). Het kenteken van deze Beta is vervallen.

LET OP: Op deze bromfiets is een export-indicator actief. Dat betekent dat de brommer/scooter waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met D-527-DH?

infoverkopentools

Specificaties van de D-527-DH

Het kenteken van deze Beta Bs4 (D527DH) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Beta
Model Bs4
Kenteken D-527-DH, D–527–DH, D 527 DH (gespeld: Dirk Vijf Twee Zeven Dirk Hendrik)
Type BS4
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e1-92/61-00114/01
Variant C3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Beta Bs4 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 24-04-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 10-07-2009 (ruim 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 10-07-2009 (ruim 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de D527DH

10-07-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
10-07-2009 Eerste toelating
24-04-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Beta Bs4 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 90 kg
Massa rijklaar 96 kg
Toegestane maximum massa voertuig 280 kg
Wielbasis 124 cm
Technische maximale massa voertuig 280 kg
Schadeverleden Schades van deze Beta Bs4 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,10 kW (2,86 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Beta Bs4 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,10 kW (2,86 pk)
Geluidsniveau stationair 76 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Beta Bs4 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Schadeverleden Schades van deze Beta Bs4 opvragen

Bijwerkdatum D-527-DH

De gegevens van deze Beta Bs4 met kenteken D527DH (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 21-08-2025.

Wat wil je doen met deze Beta Bs4?

Schadeverleden van de D 527 DH

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van D527DH weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Bs4 (D527DH)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-527-DH. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D527DH uit 2009 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: DD-527-H, een Tomos S25 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 10: D-527-DH, een Beta Bs4 bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–527–DH één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-527-DH, een Kymco People s bromfiets uit 2011.
  2. Verandering op plek 2: D-427-DH, een Peugeot Fight bromfiets uit 2009.
  3. Verandering op plek 2: D-627-DH, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.
  4. Verandering op plek 3: D-517-DH, een Zhongneng Zn50qt-f.25 bromfiets uit 2009.
  5. Verandering op plek 3: D-537-DH, een Yamaha Tzr50 bromfiets uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: D-525-DH, een Zhongneng Zn50qt-e.25 bromfiets uit 2009.
  7. Verandering op plek 4: D-528-DH, een Zhongneng Zn50qt-e bromfiets uit 2009.
  8. Verandering op plek 5: D-527-BH, een Baotian Rebel49 bromfiets uit 2009.
  9. Verandering op plek 5: D-527-FH, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2009.
  10. Verandering op plek 6: D-527-DG, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  11. Verandering op plek 6: D-527-DJ, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.

Achterstevoren

Als je D527DH omdraait krijg je HD725D, een zwarte Hyundai I10 personenauto uit 2016.

Meer kentekens met D, D en H

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, D en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 2 en 7 in D527DH vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DDH-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

10-07-2009 (ruim 16 jaar geleden):
  1. D-009-GP: Agm Gp1
  2. D-037-GL: Fosti Ft50qt-e.25
  3. D-086-GS: Kymco Like
  4. D-101-FD: Piaggio C38
  5. D-133-FH: Sym Hu05w
  6. D-243-GT: Piaggio C44
  7. D-291-FB: Jdm Aloes
  8. D-310-GS: Yamaha Yn50f
  9. D-339-GT: Keeway F-act
  10. D-374-GD: Piaggio C38
  11. D-405-GR: Piaggio C38
  12. D-438-GR: Piaggio C38
  13. D-445-GV: Znen Zn50qt-e3
  14. D-492-GT: Kymco Agility 50
  15. D-558-BG: Yamaha Aerox
  16. D-720-GD: Baotian Bt49qt-12e1
  17. D-755-GS: Tomos A3
  18. D-793-GT: Sym Aw05w
  19. D-798-GN: Sym Hu05w
  20. D-803-FZ: Derbi Senda Sm
  21. D-823-GB: Chatenet Ch26
  22. D-859-GL: Piaggio C38
  23. D-873-GD: Znen Zn50qt-a
  24. D-879-GS: Sym Hu05w
  25. D-892-GP: Keeway Hurricane
  26. D-939-GR: Yiying 25 sixties
  27. D-943-BL: Generic Cracker 50
  28. D-962-GL: Scooterking Cruiser
  29. D-984-GF: Piaggio C38
  30. FZ-668-G: Piaggio C38

Meer Beta Bs4 op voertuig-zoeker.nl

Beta Bs4 bromfietsen

1.531 Beta Bs4 bromfietsen
Bekijk Beta Bs4 bromfietsen.
4.771 Beta bromfietsen
Bekijk Beta bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Beta zijn: Beta N/a, Beta Bs4, Beta Air 50 cc mofa, Beta Bsf4 02 en Beta C1.