D-792-HJ D-797-HJ

D-796-HJ: Beta Bs4

D-796-HJ Op deze pagina vind je alle informatie over D–796–HJ, een ééncilinder Beta Bs4. Het is een brommer/scooter uit 2009. De benzinemotor levert 2,50 kW (3,40 pk). Het kenteken van deze Beta is vervallen.

Wat wil je doen met D-796-HJ?

infoverkopentools

Specificaties van de D-796-HJ

Het kenteken van deze Beta Bs4 (D796HJ) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Beta
Model Bs4
Kenteken D-796-HJ, D–796–HJ, D 796 HJ (gespeld: Dirk Zeven Negen Zes Hendrik Jan)
Type BS4
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e1-92/61-00114/01
Variant C4
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Beta Bs4 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 07-06-2019 (ruim 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 07-08-2009 (ruim 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 07-08-2009 (ruim 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de D796HJ

07-08-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
07-08-2009 Eerste toelating
07-06-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Beta Bs4 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 86 kg
Massa rijklaar 91 kg
Toegestane maximum massa voertuig 270 kg
Wielbasis 124 cm
Technische maximale massa voertuig 270 kg
Schadeverleden Schades van deze Beta Bs4 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,50 kW (3,40 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Beta Bs4 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,50 kW (3,40 pk)
Geluidsniveau stationair 76 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2875 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Beta Bs4 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Beta Bs4 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Beta Bs4 opvragen

Bijwerkdatum D-796-HJ

De gegevens van deze Beta Bs4 met kenteken D796HJ (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 22-08-2025.

Wat wil je doen met deze Beta Bs4?

Schadeverleden van de D 796 HJ

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van D796HJ weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Bs4 (D796HJ)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-796-HJ. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D796HJ uit 2009 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 79-DHJ-6, een Yamaha Sa19 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DH-796-J, een Piaggio Ciao bromfiets uit 1990.
  3. Sidecode 10: D-796-HJ, een Beta Bs4 bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–796–HJ één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-796-HJ, een Aprilia Sr Lc bromfiets uit 1998.
  2. Verandering op plek 2: D-696-HJ, een Agm Fly bromfiets uit 2010.
  3. Verandering op plek 2: D-896-HJ, een Beeline Veloce bromfiets uit 2010.
  4. Verandering op plek 3: D-786-HJ, een Sachs bike Electra bromfiets uit 2009.
  5. Verandering op plek 4: D-794-HJ, een Znen Zn50qt-e.25 bromfiets uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: D-797-HJ, een Rieju Mrx bromfiets uit 2009.
  7. Verandering op plek 5: D-796-GJ, een Fosti Ft50qt-e bromfiets uit 2009.
  8. Verandering op plek 5: D-796-JJ, een Qwic Emoto lite bromfiets uit 2009.
  9. Verandering op plek 6: D-796-HH, een Mega N bromfiets uit 2009.
  10. Verandering op plek 6: D-796-HK, een Kymco Super8 50 bromfiets uit 2009.

Achterstevoren

Als je D796HJ omdraait krijg je JH697D, een zwarte Bmw X1 Xdrive18d personenauto uit 2014.

Meer kentekens met D, H en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, H en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7, 9 en 6 in D796HJ vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DHJ-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

07-08-2009 (ruim 16 jaar geleden):
  1. D-120-HF: Fosti Ft50qt-e.25
  2. D-162-GF: Peugeot Vivacity
  3. D-187-GH: Piaggio C38
  4. D-204-GX: Fosti Ft50qt-e.25
  5. D-223-GG: Sym Ay05w
  6. D-230-HK: Kymco Agility50
  7. D-303-HJ: Sachs bike Electra
  8. D-401-HG: Sym Xs50qt
  9. D-431-GS: Sym Hu05w
  10. D-505-HH: Znen Zn50qt-f
  11. D-508-HB: Sym Hu05w
  12. D-509-HJ: Fosti Ft50qt-e.25
  13. D-514-GV: Fosti Ft50qt-e.25
  14. D-535-HG: Piaggio C49
  15. D-551-HH: Evader Ev100metro
  16. D-611-HH: Znen Zn50qt-hs
  17. D-630-FP: Peugeot Speedfight
  18. D-676-HK: Sym Xs50qt-2
  19. D-696-HD: Kymco Super8 50
  20. D-712-FT: Yamaha Yn50
  21. D-717-HJ: Aixam K2
  22. D-769-GR: Sym Hu05w
  23. D-800-GP: Kymco Super8 50
  24. D-893-HG: Peugeot G1a
  25. D-903-DV: Killerbee Custom
  26. D-908-HK: Kymco Agility50
  27. D-909-GV: Kymco Agility 50
  28. D-923-GR: Yiying 50retro
  29. D-945-FJ: Gilera C46

Meer Beta Bs4 op voertuig-zoeker.nl

Beta Bs4 bromfietsen

1.531 Beta Bs4 bromfietsen
Bekijk Beta Bs4 bromfietsen.
4.771 Beta bromfietsen
Bekijk Beta bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Beta zijn: Beta N/a, Beta Bs4, Beta Air 50 cc mofa, Beta Bsf4 02 en Beta C1.