FG-392-S FG-396-S

FG-394-S: Beta Bs4

FG-394-S Op deze pagina vind je alle informatie over FG–394–S, een ééncilinder Beta Bs4. Het is een brommer/scooter uit 2008. De benzinemotor levert 2,10 kW (2,86 pk). Het kenteken van deze Beta is vervallen.

Wat wil je doen met FG-394-S?

infoverkopentools

Specificaties van de FG-394-S

Het kenteken van deze Beta Bs4 (FG394S) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Beta
Model Bs4
Kenteken FG-394-S, FG–394–S, FG 394 S (gespeld: Ferdinand Gerard Drie Negen Vier Simon)
Type BS4
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e1-92/61-00114/01
Variant C3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Beta Bs4 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 01-06-2012 (ruim 13 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 17-09-2008 (bijna 17 jaar geleden)
Datum eerste toelating 17-09-2008 (bijna 17 jaar geleden)

Tijdlijn van de FG394S

17-09-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
17-09-2008 Eerste toelating
01-06-2012 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Beta Bs4 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 86 kg
Massa rijklaar 96 kg
Toegestane maximum massa voertuig 280 kg
Wielbasis 124 cm
Technische maximale massa voertuig 280 kg
Schadeverleden Schades van deze Beta Bs4 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,10 kW (2,86 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Beta Bs4 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,10 kW (2,86 pk)
Geluidsniveau stationair 76 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Beta Bs4 opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Schadeverleden Schades van deze Beta Bs4 opvragen

Bijwerkdatum FG-394-S

De gegevens van deze Beta Bs4 met kenteken FG394S (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 19-08-2025.

Wat wil je doen met deze Beta Bs4?

Schadeverleden van de FG 394 S

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van FG394S weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Bs4 (FG394S)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FG-394-S. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van FG394S uit 2008 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 39-FGS-4, een Sparta Met bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: FG-394-S, een Beta Bs4 bromfiets uit 2008.
  3. Sidecode 10: F-394-GS, een Kymco Vp50 bromfiets uit 2012.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FG–394–S één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DG-394-S, een Puch - bromfiets uit 1967.
  2. Verandering op plek 1: GG-394-S, een oranje Renault Captur personenauto uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: FF-394-S, een Kymco Agility50 bromfiets uit 2007.
  4. Verandering op plek 2: FK-394-S, een Piaggio C44 bromfiets uit 2007.
  5. Verandering op plek 3: FG-294-S, een Aixam A 540 bromfiets uit 2005.
  6. Verandering op plek 3: FG-494-S, een Peugeot Ludix bromfiets uit 2007.
  7. Verandering op plek 4: FG-384-S, een Xingyue Xy50qt bromfiets uit 2007.
  8. Verandering op plek 5: FG-393-S, een Beta Bs4 bromfiets uit 2007.
  9. Verandering op plek 5: FG-395-S, een Tomos S25 bromfiets uit 1995.
  10. Verandering op plek 6: FG-394-R, een Baotian Bt49qt-9 bromfiets uit 2007.
  11. Verandering op plek 6: FG-394-V, een Tomos A3 bromfiets uit 2007.

Achterstevoren

Als je FG394S omdraait krijg je S493GF, een grijze Skoda Enyaq 80 personenauto uit 2022.

Meer kentekens met F, G en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, G en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 9 en 4 in FG394S vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FGS-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

17-09-2008 (bijna 17 jaar geleden):
  1. FH-231-V: Zhongneng Zn50qt-a
  2. FJ-652-N: Sym Hu05w
  3. FP-114-S: Tomos Pack r
  4. FS-639-J: Keeway F-act
  5. FT-602-X: Sym Hu05w
  6. FV-057-V: Tomos A3
  7. FV-069-P: Kymco Agility 50
  8. FV-284-V: Fosti Ft50qt-e.25
  9. FV-296-S: Peugeot Fb50qt-6a
  10. FV-324-N: Peugeot Fb50qt-6a
  11. FV-401-T: Kymco Agility 50
  12. FV-531-H: Yamaha Sa14
  13. FX-123-K: Tomos A3
  14. FX-140-K: Qingqi Fb50qt-6a
  15. FX-147-K: Qingqi Fb50qt-6a
  16. FX-153-K: Qingqi Fb50qt-6a
  17. FX-160-J: Piaggio C44
  18. FX-170-G: Kymco Agility 50
  19. FX-261-K: Peugeot Fight
  20. FX-408-H: Sym Aw05w
  21. FX-684-K: Qingqi Fb50qt-6a
  22. FX-693-K: Qingqi Fb50qt-6a
  23. FX-730-K: Peugeot Fb50qt-6a
  24. FX-752-G: Kymco People s
  25. FX-815-J: Qingqi Fb50qt-6a
  26. FX-841-K: Kymco Agility 50
  27. FX-888-J: Qingqi Fb50qt-6a
  28. FX-899-J: Qingqi Fb50qt-6a
  29. FX-963-J: Qingqi Fb50qt-6a
  30. FX-982-J: Qingqi Fb50qt-6a

Meer Beta Bs4 op voertuig-zoeker.nl

Beta Bs4 bromfietsen

1.531 Beta Bs4 bromfietsen
Bekijk Beta Bs4 bromfietsen.
4.771 Beta bromfietsen
Bekijk Beta bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Beta zijn: Beta N/a, Beta Bs4, Beta Air 50 cc mofa, Beta Bsf4 02 en Beta C1.