44-DPF-2 54-DPF-2

53-DPF-2: Beta Bs5

53-DPF-2 Op deze pagina vind je alle informatie over 53–DPF–2, een ééncilinder Beta Bs5. Het is een brommer/scooter uit 2005. De benzinemotor levert 2,10 kW (2,86 pk). Het kenteken van deze Beta is vervallen.

Wat wil je doen met 53-DPF-2?

infoverkopentools

Specificaties van de 53-DPF-2

Het kenteken van deze Beta Bs5 (53DPF2) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Beta
Model Bs5
Kenteken 53-DPF-2, 53–DPF–2, 53 DPF 2 (gespeld: Vijf Drie Dirk Pieter Ferdinand Twee)
Type BS 5
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e1-92/61-00115/01
Variant C2
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Beta Bs5 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 05-07-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 27-12-2005 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 27-12-2005 (bijna 20 jaar geleden)

Tijdlijn van de 53DPF2

27-12-2005 Eerste tenaamstelling in nederland
27-12-2005 Eerste toelating
05-07-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Beta Bs5 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 93 kg
Massa rijklaar 100 kg
Toegestane maximum massa voertuig 280 kg
Wielbasis 125 cm
Technische maximale massa voertuig 280 kg
Schadeverleden Schades van deze Beta Bs5 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,10 kW (2,86 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Beta Bs5 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,10 kW (2,86 pk)
Geluidsniveau stationair 76 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Beta Bs5 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Beta Bs5 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Beta Bs5 opvragen

Bijwerkdatum 53-DPF-2

De gegevens van deze Beta Bs5 met kenteken 53DPF2 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 10-08-2025.

Wat wil je doen met deze Beta Bs5?

Schadeverleden van de 53 DPF 2

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van 53DPF2 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Bs5 (53DPF2)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 53-DPF-2. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 53DPF2 uit 2005 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 53-DPF-2, een Beta Bs5 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DP-532-F, een Honda Sh 50 bromfiets uit 2005.
  3. Sidecode 10: D-532-PF, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 53–DPF–2 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 43-DPF-2, een Tomos A3 bromfiets uit 2005.
  2. Verandering op plek 1: 63-DPF-2, een Yamaha Sa19 bromfiets uit 2006.
  3. Verandering op plek 2: 52-DPF-2, een Tomos A3 bromfiets uit 2005.
  4. Verandering op plek 2: 54-DPF-2, een Beta Bs4 bromfiets uit 2005.
  5. Verandering op plek 3: 53-BPF-2, een Scania R164 La4x2na 580 bedrijfsauto uit 2003.
  6. Verandering op plek 3: 53-FPF-2, een Sparta Met bromfiets uit 2005.
  7. Verandering op plek 4: 53-DNF-2, een Ego cycle Helio M bromfiets uit 2005.
  8. Verandering op plek 4: 53-DRF-2, een Saxonette 529 bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 5: 53-DPD-2, een Gilera C08 bromfiets uit 2005.
  10. Verandering op plek 5: 53-DPJ-2, een Piaggio - bromfiets uit 2005.
  11. Verandering op plek 6: 53-DPF-1, een Yamaha Neo S bromfiets uit 2005.
  12. Verandering op plek 6: 53-DPF-3, een Aprilia Tf bromfiets uit 2005.

Meer kentekens met D, P en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, P en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 3 en 2 in 53DPF2 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DPF-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

27-12-2005 (bijna 20 jaar geleden):
  1. 01-DBR-9: Yamaha Sa03
  2. 02-DRB-9: Peugeot Ludix
  3. 03-DPF-3: Gilera C46
  4. 05-DRB-9: Peugeot G1a
  5. 08-DPZ-6: Tomos A3
  6. 12-DPV-6: Cpi Jr
  7. 12-DPZ-7: Peugeot Ludix
  8. 20-DPX-5: Tgb Gi5
  9. 22-DPV-6: Yamaha Sa14
  10. 24-DPR-8: Peugeot Ludix
  11. 29-DRB-8: Kymco Vitality
  12. 33-DPZ-6: Tomos A3
  13. 42-DPX-5: Peugeot Vivacity
  14. 43-DPZ-7: Kymco Sc10as
  15. 48-DPZ-6: Peugeot Vivacity
  16. 51-DNR-4: Sym G5j
  17. 51-DPB-7: Piaggio C42
  18. 54-DPV-5: Aprilia Te
  19. 59-DLJ-3: Sym Jet 50
  20. 64-DPZ-7: Kymco Vitality
  21. 72-DPX-5: Saxonette 529
  22. 87-DNZ-4: Adly moto Atv-50r S(sporty)
  23. 87-DPZ-5: Tomos A3
  24. 89-DPN-1: Motorhispania Dv0c
  25. 91-DHS-5: Tomos A3
  26. 92-DRB-8: Piaggio C38
  27. 93-DHS-5: Tomos A3
  28. 95-DNR-4: Yamaha Cs50m
  29. 98-DDB-2: Tgb Bk1

Meer Beta Bs5 op voertuig-zoeker.nl

Beta Bs5 bromfietsen

twaalf Beta Bs5 bromfietsen
Bekijk Beta Bs5 bromfietsen.
4.771 Beta bromfietsen
Bekijk Beta bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Beta zijn: Beta N/a, Beta Bs4, Beta Air 50 cc mofa, Beta Bsf4 02 en Beta C1.