66-FSJ-6 68-FSJ-6

67-FSJ-6: Beta C1

67-FSJ-6 Op deze pagina vind je alle informatie over 67–FSJ–6, een ééncilinder Beta C1. Het is een brommer/scooter uit 2006. De benzinemotor levert 2,88 kW (3,92 pk). Het kenteken van deze Beta is vervallen.

Wat wil je doen met 67-FSJ-6?

infoverkopentools

Specificaties van de 67-FSJ-6

Het kenteken van deze Beta C1 (67FSJ6) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Beta
Model C1
Kenteken 67-FSJ-6, 67–FSJ–6, 67 FSJ 6 (gespeld: Zes Zeven Ferdinand Simon Jan Zes)
Type C1
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*0209*00
Variant A
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Beta C1 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 13-04-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 19-07-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 19-07-2006 (ruim 19 jaar geleden)

Tijdlijn van de 67FSJ6

19-07-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
19-07-2006 Eerste toelating
13-04-2015 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Beta C1 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 57 kg
Massa rijklaar 59 kg
Toegestane maximum massa voertuig 215 kg
Wielbasis 113 cm
Technische maximale massa voertuig 215 kg
Schadeverleden Schades van deze Beta C1 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,88 kW (3,92 pk)
Vermogen massarijklaar 0,05 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Beta C1 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,88 kW (3,92 pk)
Geluidsniveau stationair 84 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3200 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Beta C1 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Beta C1 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Beta C1 opvragen

Bijwerkdatum 67-FSJ-6

De gegevens van deze Beta C1 met kenteken 67FSJ6 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 03-05-2025.

Wat wil je doen met deze Beta C1?

Schadeverleden van de 67 FSJ 6

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van 67FSJ6 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C1 (67FSJ6)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 67-FSJ-6. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 67FSJ6 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 67-FSJ-6, een Beta C1 bromfiets uit 2006.
  2. Sidecode 10: F-676-SJ, een Microcar M8 bromfiets uit 2013.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 67–FSJ–6 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 57-FSJ-6, een Tomos A3 bromfiets uit 2006.
  2. Verandering op plek 1: 77-FSJ-6, een Beta C1 bromfiets uit 2006.
  3. Verandering op plek 2: 66-FSJ-6, een Kymco Agility50 bromfiets uit 2006.
  4. Verandering op plek 2: 68-FSJ-6, een Tomos Youngst r bromfiets uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: 67-BSJ-6, een Ravo 5 iseries bedrijfsauto uit 2022.
  6. Verandering op plek 3: 67-GSJ-6, een zwarte Mercedes-benz Ml350 personenauto uit 2003.
  7. Verandering op plek 4: 67-FRJ-6, een Motorhispania Racing rx bromfiets uit 2005.
  8. Verandering op plek 4: 67-FTJ-6, een Yamaha Sa15 bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 5: 67-FSG-6, een Moto morini Corsarino bromfiets uit 1973.
  10. Verandering op plek 5: 67-FSK-6, een Tomos A35-hda bromfiets uit 2005.
  11. Verandering op plek 6: 67-FSJ-5, een Kymco T8 bromfiets uit 2006.
  12. Verandering op plek 6: 67-FSJ-7, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.

Meer kentekens met F, S en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, S en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6, 7 en 6 in 67FSJ6 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FSJ-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

19-07-2006 (ruim 19 jaar geleden):
  1. 01-FVS-7: Tomos Pack r
  2. 02-FGP-6: Peugeot Fight
  3. 19-FTT-6: Saxonette 529
  4. 21-FVK-5: Piaggio C42
  5. 22-FVP-9: Piaggio C44
  6. 25-FTK-2: Peugeot Fight
  7. 29-FVN-2: Yamaha Sa14
  8. 33-FVP-8: Tgb Bh1
  9. 35-FLG-3: Tomos Pack r
  10. 36-FVX-2: Piaggio C38
  11. 38-FVX-1: Yamaha Sa14
  12. 39-FTT-7: Piaggio C25
  13. 39-FVN-1: Peugeot Ludix
  14. 58-FVN-1: Sym Hu05w
  15. 59-FVP-9: Sym Ft05w
  16. 61-FVK-4: Tomos A3
  17. 64-FTK-4: Sym Jet 50
  18. 73-FTN-2: Honda Nps50
  19. 74-FVX-1: Piaggio C25
  20. 75-FSP-8: Yamaha Tzr50
  21. 76-FDD-3: Yamaha Cs50m
  22. 77-FVB-4: Tomos A3
  23. 82-FVX-2: Gilera C46
  24. 84-FVP-7: Peugeot Vivacity
  25. 85-FVX-1: Piaggio C25
  26. 87-FVX-2: Aprilia Tf
  27. 89-FTK-1: Sachs fahrz. u motortech. Rc 505/madass
  28. 90-FVS-7: Tgb Bh1
  29. 91-FTK-3: Piaggio C38
  30. 94-FVP-8: Yamaha Sa21

Meer Beta C1 op voertuig-zoeker.nl

Beta C1 bromfietsen

83 Beta C1 bromfietsen
Bekijk Beta C1 bromfietsen.
4.771 Beta bromfietsen
Bekijk Beta bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Beta zijn: Beta N/a, Beta Bs4, Beta Air 50 cc mofa, Beta Bsf4 02 en Beta C1.