D-692-BD D-700-BD

D-697-BD: Beta C1

D-697-BD Op deze pagina vind je alle informatie over D–697–BD, een ééncilinder Beta C1. Het is een brommer/scooter uit 2009. De benzinemotor levert 2,88 kW (3,92 pk).

Wat wil je doen met D-697-BD?

infoverkopentools

Specificaties van de D-697-BD

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Beta
Model C1
Kenteken D-697-BD, D–697–BD, D 697 BD (gespeld: Dirk Zes Negen Zeven Bernard Dirk)
Type C1
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*0209*00
Variant A
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Beta C1 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 18-04-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 08-06-2009 (ruim 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 08-06-2009 (ruim 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de D697BD

08-06-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
08-06-2009 Eerste toelating
18-04-2017 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Beta C1 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 57 kg
Massa rijklaar 59 kg
Toegestane maximum massa voertuig 215 kg
Wielbasis 113 cm
Technische maximale massa voertuig 215 kg
Schadeverleden Schades van deze Beta C1 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,88 kW (3,92 pk)
Vermogen massarijklaar 0,05 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Beta C1 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,88 kW (3,92 pk)
Geluidsniveau stationair 84 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3200 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Beta C1 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Beta C1 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Beta C1 opvragen

Bijwerkdatum D-697-BD

De gegevens van deze Beta C1 met kenteken D697BD (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Beta C1?

Schadeverleden van de D 697 BD

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van D697BD weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C1 (D697BD)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-697-BD. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D697BD uit 2009 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 69-DBD-7, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 10: D-697-BD, een Beta C1 bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–697–BD één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-697-BD, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  2. Verandering op plek 2: D-597-BD, een Piaggio Ciao 25 km/h bromfiets uit 2002.
  3. Verandering op plek 2: D-997-BD, een Xingyue Xydm82 bromfiets uit 2008.
  4. Verandering op plek 3: D-687-BD, een Yamaha Aerox bromfiets uit 2009.
  5. Verandering op plek 4: D-696-BD, een Beta C1 bromfiets uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: D-699-BD, een Beta C1 bromfiets uit 2009.
  7. Verandering op plek 5: D-697-DD, een Kymco Sento bromfiets uit 2009.
  8. Verandering op plek 6: D-697-BB, een Suzuki Ts50xk bromfiets uit 1991.
  9. Verandering op plek 6: D-697-BF, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.

Ezelsbruggetje

Om D–697–BD makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, B en D kun je de volgende woorden maken: dabde en dubde. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 6, 9 en 7 met dat woord te combineren.

Achterstevoren

Als je D697BD omdraait krijg je DB796D, een Puch Vs 50 D bromfiets uit 1973.

Meer kentekens met D, B en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6, 9 en 7 in D697BD vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBD-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

08-06-2009 (ruim 16 jaar geleden):
  1. D-053-BL: Sym Hu05w
  2. D-097-FR: Sachs bike Electra
  3. D-195-FT: Fosti Ft50qt-e.25
  4. D-206-FJ: Piaggio C25
  5. D-358-BR: Yamaha Yn50m
  6. D-378-FV: Peugeot Vclic
  7. D-379-FD: Tomos Quadro
  8. D-412-FJ: Sachs bike Electra
  9. D-453-FH: Sym Hu05w
  10. D-611-FN: Sym Xs50qt
  11. D-621-FT: Malaguti Centro
  12. D-627-FT: Tomos Quadro
  13. D-714-DZ: Fosti Ft50qt-e.25
  14. D-729-DZ: Baotian Bt49qt-9r3
  15. D-729-FV: Fosti Ft50qt-e
  16. D-805-FL: Sym Hu05w
  17. D-817-FS: Kymco Super8 50
  18. D-838-BF: Peugeot Fb50qt-6a
  19. D-857-FV: Agm V641
  20. D-874-FN: Znen Zn50qt-b
  21. D-876-FS: Sym Xs50qt
  22. D-920-FT: Piaggio C38
  23. D-957-BK: Sym Hu05w
  24. D-961-FS: Yamaha Yn50m
  25. D-993-FG: Piaggio C38
  26. FP-067-B: Peugeot Vivacity
  27. FS-262-Z: Zhongneng Zn50qt-e.25
  28. FV-271-L: Zhongneng Zn50qt-e.25
  29. FZ-506-V: Derbi Senda Sm

Meer Beta C1 op voertuig-zoeker.nl

Beta C1 bromfietsen

83 Beta C1 bromfietsen
Bekijk Beta C1 bromfietsen.
4.771 Beta bromfietsen
Bekijk Beta bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Beta zijn: Beta N/a, Beta Bs4, Beta Air 50 cc mofa, Beta Bsf4 02 en Beta C1.