DBK-18-K DBK-20-K

DBK-19-K: Beta C1

DBK-19-K Op deze pagina vind je alle informatie over DBK–19–K, een ééncilinder Beta C1. Het is een snorfiets uit 2015. De benzinemotor levert 1,22 kW (1,66 pk).

Wat wil je doen met DBK-19-K?

infoverkopentools

Specificaties van de DBK-19-K

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Beta
Model C1
Kenteken DBK-19-K, DBK–19–K, DBK 19 K (gespeld: Dirk Bernard Karel Één Negen Karel)
Type C1
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*0209*00
Variant B
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Beta C1 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 27-02-2021 (ruim 4½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 13-06-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 13-06-2015 (ruim 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DBK19K

13-06-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
13-06-2015 Eerste toelating
27-02-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Beta C1 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 57 kg
Massa rijklaar 59 kg
Toegestane maximum massa voertuig 215 kg
Wielbasis 113 cm
Technische maximale massa voertuig 215 kg
Schadeverleden Schades van deze Beta C1 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Beta C1 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,22 kW (1,66 pk)
Geluidsniveau stationair 84 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2600 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Beta C1 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Beta C1 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Beta C1 opvragen

Bijwerkdatum DBK-19-K

De gegevens van deze Beta C1 met kenteken DBK19K (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Beta C1?

Schadeverleden van de DBK 19 K

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DBK19K weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C1 (DBK19K)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DBK-19-K. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DBK–19–K één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FBK-19-K, een Capri Cl bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDK-19-K, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2016.
  3. Verandering op plek 3: DBJ-19-K, een Simson Kr 51/2e bromfiets uit 1985.
  4. Verandering op plek 3: DBL-19-K, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 4: DBK-09-K, een Gilera Runner 45km/h bromfiets uit 2000.
  6. Verandering op plek 4: DBK-29-K, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DBK-18-K, een Huatian Ht50qt-29 bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 6: DBK-19-J, een Puch Vs 50 L bromfiets uit 1962.
  9. Verandering op plek 6: DBK-19-L, een Agm V641 bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, B, K en K

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B, K en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 9 in DBK19K vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBKK-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

13-06-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. DBK-95-N: Taotao Cy50t-6
  2. DBR-06-S: Kymco Agility 50
  3. DBR-29-S: Piaggio Vespa Sprint
  4. DBT-51-N: Sym Fiddle
  5. DBX-43-T: Piaggio Vespa Sprint
  6. DBX-56-B: Turbho Rl-50
  7. DBX-65-R: Piaggio Vespa Sprint
  8. DDB-27-L: Kymco Like
  9. DDB-46-Z: Znen Zn50qt-30a
  10. DDB-63-H: Sym Symphony St
  11. DDB-66-J: Kymco People s
  12. DDD-18-R: Yiying Light 50
  13. DDD-28-X: Hanglong Hl50qt-42
  14. DDD-29-B: Agm Sp 50
  15. DDD-34-H: Turbho Rl-50
  16. DDD-35-H: Yiying Classic 50
  17. DDD-38-T: Kymco Agility 50
  18. DDD-81-L: Sym Xs50qt
  19. DDD-81-T: Kymco Dink
  20. DDD-88-K: Agm V641
  21. DDF-04-F: Kymco Super8 50
  22. DDF-31-F: Iva Venti 50
  23. DDF-42-G: Piaggio N/a
  24. DDF-58-J: Lingben Lb50qt-40.25
  25. DDF-75-G: Sym Fiddle
  26. DDF-86-F: Agm Vx 50
  27. F-425-ZR: Sym Av05w
  28. F-468-VF: Znen Zn50qt-56
  29. F-497-NG: Sym N/a
  30. F-817-XK: Piaggio N/a

Meer Beta C1 op voertuig-zoeker.nl

Beta C1 bromfietsen

83 Beta C1 bromfietsen
Bekijk Beta C1 bromfietsen.
4.771 Beta bromfietsen
Bekijk Beta bromfietsen.

Beta C1 snorfietsen

42 Beta C1 snorfietsen
Bekijk Beta C1 snorfietsen.
306 Beta snorfietsen
Bekijk Beta snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Beta zijn: Beta N/a, Beta Bs4, Beta Air 50 cc mofa, Beta Bsf4 02 en Beta C1.