FH-820-T FH-824-T

FH-822-T: Beta C1

FH-822-T Op deze pagina vind je alle informatie over FH–822–T, een ééncilinder Beta C1. Het is een snorfiets uit 2007. De benzinemotor levert 1,22 kW (1,66 pk).

Wat wil je doen met FH-822-T?

infoverkopentools

Specificaties van de FH-822-T

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Beta
Model C1
Kenteken FH-822-T, FH–822–T, FH 822 T (gespeld: Ferdinand Hendrik Acht Twee Twee Theodoor)
Type C1
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*0209*00
Variant B
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Beta C1 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 14-05-2007 (ruim 18 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 14-05-2007 (ruim 18 jaar geleden)
Datum eerste toelating 14-05-2007 (ruim 18 jaar geleden)

Tijdlijn van de FH822T

14-05-2007 Eerste tenaamstelling in nederland
14-05-2007 Eerste toelating
14-05-2007 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Beta C1 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 57 kg
Massa rijklaar 59 kg
Toegestane maximum massa voertuig 215 kg
Wielbasis 113 cm
Technische maximale massa voertuig 215 kg
Schadeverleden Schades van deze Beta C1 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,22 kW (1,66 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Beta C1 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,22 kW (1,66 pk)
Geluidsniveau stationair 84 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2600 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Beta C1 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Beta C1 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Beta C1 opvragen

Bijwerkdatum FH-822-T

De gegevens van deze Beta C1 met kenteken FH822T (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Beta C1?

Schadeverleden van de FH 822 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2007? Of wil je de gedetailleerde waarde van FH822T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C1 (FH822T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FH-822-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van FH822T uit 2007 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: FH-822-T, een Beta C1 bromfiets uit 2007.
  2. Sidecode 10: F-822-HT, een Vom Bella retro bromfiets uit 2012.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FH–822–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: GH-822-T, een grijze Volkswagen Passat personenauto uit 2015.
  2. Verandering op plek 2: FG-822-T, een Sym Hu05w bromfiets uit 2007.
  3. Verandering op plek 2: FJ-822-T, een Peugeot Fight bromfiets uit 2007.
  4. Verandering op plek 3: FH-722-T, een Sparta Spartamet (el.starter) bromfiets uit 1999.
  5. Verandering op plek 3: FH-922-T, een Piaggio C44 bromfiets uit 2008.
  6. Verandering op plek 4: FH-812-T, een Saxonette - bromfiets uit 2001.
  7. Verandering op plek 4: FH-832-T, een Znen Zn50qt-15a bromfiets uit 2007.
  8. Verandering op plek 5: FH-820-T, een Znen Zn50qt-e bromfiets uit 2008.
  9. Verandering op plek 5: FH-823-T, een Znen Zn50qt-15a bromfiets uit 2007.
  10. Verandering op plek 6: FH-822-R, een Cpi Jr bromfiets uit 2008.
  11. Verandering op plek 6: FH-822-X, een Tomos A3 bromfiets uit 2007.

Achterstevoren

Als je FH822T omdraait krijg je T228HF, een grijze Audi Q2 personenauto uit 2023.

Meer kentekens met F, H en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, H en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 2 en 2 in FH822T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FHT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

14-05-2007 (ruim 18 jaar geleden):
  1. 51-FSF-4: Tgb Bm1
  2. D-382-ZR: Yamaha Sa21
  3. FF-578-L: Tomos Pack r
  4. FF-967-Z: Kymco Vitality
  5. FF-997-H: Baotian Bt49qt-7
  6. FG-217-V: Peugeot Ludix
  7. FG-416-X: Peugeot Vivacity
  8. FG-881-V: Yamaha Sa14
  9. FH-018-G: Piaggio C38
  10. FH-038-S: Greenbike Greenbike
  11. FH-073-T: Peugeot Ludix
  12. FH-091-S: Piaggio C38
  13. FH-136-T: Kymco Agility50
  14. FH-248-S: Kymco Agility50
  15. FH-298-T: Sym G5j
  16. FH-321-S: Motormania Zn50qt-e
  17. FH-352-R: Kymco Agility50
  18. FH-366-R: Kymco People s
  19. FH-427-R: Sym Hu05w
  20. FH-506-T: Peugeot Ludix
  21. FH-520-S: Piaggio C25
  22. FH-565-R: Piaggio C44
  23. FH-570-P: Piaggio C38
  24. FH-581-L: Piaggio C38
  25. FH-601-T: Kymco Vitality
  26. FH-679-L: Sym G5j
  27. FH-680-G: Sym Hu05w
  28. FH-775-B: Baotian Bt49qt-7
  29. FH-882-F: Kymco Agility50
  30. FH-948-S: Yamaha Sa14

Meer Beta C1 op voertuig-zoeker.nl

Beta C1 bromfietsen

83 Beta C1 bromfietsen
Bekijk Beta C1 bromfietsen.
4.771 Beta bromfietsen
Bekijk Beta bromfietsen.

Beta C1 snorfietsen

42 Beta C1 snorfietsen
Bekijk Beta C1 snorfietsen.
306 Beta snorfietsen
Bekijk Beta snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Beta zijn: Beta N/a, Beta Bs4, Beta Air 50 cc mofa, Beta Bsf4 02 en Beta C1.