DFK-13-N DFK-15-N

DFK-14-N: Beta N/a

DFK-14-N Op deze pagina vind je alle informatie over DFK–14–N, een ééncilinder Beta N/a. Het is een brommer/scooter uit 2015. De benzinemotor levert 1,10 kW (1,50 pk).

Wat wil je doen met DFK-14-N?

infoverkopentools

Specificaties van de DFK-14-N

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Beta
Model N/a
Kenteken DFK-14-N, DFK–14–N, DFK 14 N (gespeld: Dirk Ferdinand Karel Één Vier Nico)
Type C2
Uitvoering 02
Typegoedkeuringsnummer e1*2002/24*0534*03
Variant N/A
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Beta N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 16-09-2016 (bijna 9 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 07-11-2015 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 07-11-2015 (bijna 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DFK14N

07-11-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
07-11-2015 Eerste toelating
16-09-2016 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Beta N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 91 kg
Massa rijklaar 96 kg
Toegestane maximum massa voertuig 275 kg
Wielbasis 140 cm
Technische maximale massa voertuig 275 kg
Schadeverleden Schades van deze Beta N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,10 kW (1,50 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Beta N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,10 kW (1,50 pk)
Geluidsniveau stationair 76 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3000 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Beta N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Beta N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Beta N/a opvragen

Bijwerkdatum DFK-14-N

De gegevens van deze Beta N/a met kenteken DFK14N (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Beta N/a?

Schadeverleden van de DFK 14 N

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DFK14N weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DFK14N)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DFK-14-N. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DFK14N uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 14-DF-KN, een blauwe Volvo C70 personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DFK-14-N, een Beta N/a bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DFK–14–N één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FFK-14-N, een Senzo Riva lux bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDK-14-N, een Btc Ry50qt-3 bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DGK-14-N, een Kymco Agility50 bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DFJ-14-N, een Turbho Rg-50 bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 3: DFL-14-N, een Zundapp Ks 50 bromfiets uit 1980.
  6. Verandering op plek 4: DFK-24-N, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DFK-13-N, een Kymco Like bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DFK-15-N, een Honda Nsc50mpd bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 6: DFK-14-L, een Agm New flash bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DFK-14-P, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2015.

Ezelsbruggetje

Om DFK–14–N makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, F, K en N kun je Duyfken maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1 en 4 met Duyfken te combineren.

Meer kentekens met D, F, K en N

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F, K en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 4 in DFK14N vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFKN-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

07-11-2015 (bijna 10 jaar geleden):
  1. DBJ-42-S: Kymco People s
  2. DBN-36-B: Sparta Bosch e-speed
  3. DBZ-26-T: Piaggio Vespa Sprint
  4. DDJ-03-N: Piaggio N/a
  5. DDJ-57-L: Peugeot Vclic
  6. DDK-78-F: Piaggio N/a
  7. DDP-44-J: Tomos Luxe E-start
  8. DDV-87-S: Sym Fiddle Ii
  9. DDZ-28-K: Sym Fiddle
  10. DFB-74-K: Piaggio N/a
  11. DFH-38-N: Peugeot Vclic
  12. DFJ-27-Z: Gazelle Impulse speed
  13. DFJ-49-G: Kymco People s
  14. DFJ-82-H: Piaggio N/a
  15. DFJ-84-K: Piaggio N/a
  16. DFK-13-F: Piaggio Vespa Primavera
  17. DFK-17-N: Kymco Super8 50
  18. DFK-28-L: Znen Zn50qt-hs
  19. DFK-32-R: Piaggio N/a
  20. DFK-34-P: Btc Riva
  21. DFK-38-K: Kymco Like
  22. DFK-43-B: Piaggio Vespa Primavera
  23. DFK-51-V: Agm New flash
  24. DFK-63-R: Kymco Agility 50
  25. DFK-78-P: Tomos Flexer
  26. DFK-80-H: Capri Capri
  27. DFK-83-L: Sym Allo
  28. DFK-84-L: Sym Mio 50
  29. F-733-SN: Tomos Standard
  30. F-963-TL: Piaggio N/a

Meer Beta N/a op voertuig-zoeker.nl

Beta N/a bromfietsen

2.424 Beta N/a bromfietsen
Bekijk Beta N/a bromfietsen.
4.771 Beta bromfietsen
Bekijk Beta bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Beta zijn: Beta N/a, Beta Bs4, Beta Air 50 cc mofa, Beta Bsf4 02 en Beta C1.