DKR-81-N DKR-83-N

DKR-82-N: Beta N/a

DKR-82-N Op deze pagina vind je alle informatie over DKR–82–N, een ééncilinder Beta N/a. Het is een brommer/scooter uit 2017. De benzinemotor levert 1,11 kW (1,51 pk).

Wat wil je doen met DKR-82-N?

infoverkopentools

Specificaties van de DKR-82-N

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Beta
Model N/a
Kenteken DKR-82-N, DKR–82–N, DKR 82 N (gespeld: Dirk Karel Rudolf Acht Twee Nico)
Type C2
Uitvoering 02
Typegoedkeuringsnummer e1*2002/24*0534*04
Variant N/A
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Beta N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 24-01-2025 (ruim 7 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 01-06-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 01-06-2017 (ruim 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DKR82N

01-06-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
01-06-2017 Eerste toelating
07-11-2019 Vorige aanvang tenaamstelling
25-06-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
15-07-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
24-01-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Beta N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 91 kg
Massa rijklaar 96 kg
Toegestane maximum massa voertuig 275 kg
Wielbasis 140 cm
Technische maximale massa voertuig 275 kg
Schadeverleden Schades van deze Beta N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,11 kW (1,51 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Beta N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,11 kW (1,51 pk)
Geluidsniveau stationair 76 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 66 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24*2009/108/5/B
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3000 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Beta N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Beta N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Beta N/a opvragen

Bijwerkdatum DKR-82-N

De gegevens van deze Beta N/a met kenteken DKR82N (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Beta N/a?

Schadeverleden van de DKR 82 N

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DKR82N weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DKR82N)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DKR-82-N. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DKR–82–N één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FKR-82-N, een Super soco N/a bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DJR-82-N, een Sym Ad05w bromfiets uit 2019.
  3. Verandering op plek 2: DLR-82-N, een Kymco Like bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: DKP-82-N, een Bye bike One+ bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: DKS-82-N, een Stromer N/a bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DKR-72-N, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 4: DKR-92-N, een Kymco Agility 16+50 bromfiets uit 2017.
  8. Verandering op plek 5: DKR-81-N, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 5: DKR-83-N, een Beta N/a bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DKR-82-L, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  11. Verandering op plek 6: DKR-82-P, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.

Ezelsbruggetje

Om DKR–82–N makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, K, R en N kun je de volgende woorden maken: De Karn en De Kroon. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 8 en 2 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met D, K, R en N

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, K, R en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 2 in DKR82N vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DKRN-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

01-06-2017 (ruim 8 jaar geleden):
  1. DFS-33-K: Peugeot Kisbee
  2. DGP-52-P: Kymco People s
  3. DGT-43-L: Piaggio Vespa Primavera
  4. DGT-53-H: Sym Fiddle
  5. DGV-16-B: Tomos Standard
  6. DHT-49-K: Btc Riva
  7. DJS-48-F: Sym Mio 50
  8. DJV-80-L: Znen Zn50qt-e
  9. DKB-31-G: Turbho Rm-50
  10. DKH-26-X: Piaggio Vespa Sprint
  11. DKK-59-H: Kymco Sento
  12. DKL-52-K: Sym Fiddle Ii
  13. DKL-83-J: Sym Fiddle Ii
  14. DKN-55-B: Sym Symphony St
  15. DKN-55-N: Lvtong Golf car
  16. DKP-77-L: Sym Fiddle Ii
  17. DKR-37-X: Microcar M.go
  18. DKR-40-X: Microcar M.go
  19. DKR-65-V: Btc Old classic
  20. DKR-67-R: Sym Xpro
  21. DKS-17-N: Piaggio N/a
  22. DKS-58-F: Piaggio Vespa Primavera
  23. DKS-66-T: Kymco Agility50
  24. DKS-78-H: Kymco Agility 16+50
  25. DKS-81-R: Znen Zn50qt-32
  26. DKT-55-H: Btc Riva
  27. DKT-69-G: Piaggio Vespa Sprint
  28. DKT-73-F: Agm New flash
  29. DKT-88-F: Agm Vx 50
  30. DKT-95-F: Znen F7 50s

Meer Beta N/a op voertuig-zoeker.nl

Beta N/a bromfietsen

2.424 Beta N/a bromfietsen
Bekijk Beta N/a bromfietsen.
4.771 Beta bromfietsen
Bekijk Beta bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Beta zijn: Beta N/a, Beta Bs4, Beta Air 50 cc mofa, Beta Bsf4 02 en Beta C1.