DTL-01-J DTL-03-J

DTL-02-J: Beta N/a

DTL-02-J Op deze pagina vind je alle informatie over DTL–02–J, een ééncilinder Beta N/a. Het is een brommer/scooter uit 2020. De benzinemotor levert 2,80 kW (3,81 pk).

Wat wil je doen met DTL-02-J?

infoverkopentools

Specificaties van de DTL-02-J

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Beta
Model N/a
Kenteken DTL-02-J, DTL–02–J, DTL 02 J (gespeld: Dirk Theodoor Lodewijk Nul Twee Jan)
Type C4
Uitvoering 2
Typegoedkeuringsnummer e1*168/2013*00151*00
Variant 00
Europese voertuigcategorie L1
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Beta N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 12-03-2022 (bijna 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 13-03-2020 (ruim 5 jaar geleden)
Datum eerste toelating 13-03-2020 (ruim 5 jaar geleden)

Tijdlijn van de DTL02J

13-03-2020 Eerste tenaamstelling in nederland
13-03-2020 Eerste toelating
13-03-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
12-03-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Beta N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 92 kg
Massa rijklaar 99 kg
Toegestane maximum massa voertuig 275 kg
Wielbasis 140 cm
Lengte voertuig 204 cm
Technische maximale massa voertuig 275 kg
Schadeverleden Schades van deze Beta N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Beta N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,80 kW (3,81 pk)
Geluidsniveau stationair 75 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 70 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 134/2014/EU
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3625 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Beta N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Beta N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Beta N/a opvragen

Bijwerkdatum DTL-02-J

De gegevens van deze Beta N/a met kenteken DTL02J (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Beta N/a?

Schadeverleden van de DTL 02 J

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2020? Of wil je de gedetailleerde waarde van DTL02J weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DTL02J)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DTL-02-J. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DTL–02–J één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FTL-02-J, een Vmoto N/a bromfiets.
  2. Verandering op plek 2: DSL-02-J, een Gts Vici 50 bromfiets uit 2020.
  3. Verandering op plek 2: DVL-02-J, een Rieju N/a bromfiets uit 2024.
  4. Verandering op plek 3: DTK-02-J, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2019.
  5. Verandering op plek 3: DTN-02-J, een Piaggio Liberty bromfiets uit 2019.
  6. Verandering op plek 4: DTL-12-J, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2019.
  7. Verandering op plek 5: DTL-01-J, een Beta N/a bromfiets uit 2019.
  8. Verandering op plek 5: DTL-03-J, een Beta N/a bromfiets uit 2019.
  9. Verandering op plek 6: DTL-02-H, een Sym Mio bromfiets uit 2019.
  10. Verandering op plek 6: DTL-02-K, een Senzo Sp50 bromfiets uit 2019.

Meer kentekens met D, T, L en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, T, L en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 2 in DTL02J vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DTLJ-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

13-03-2020 (ruim 5 jaar geleden):
  1. DPS-49-X: Peugeot Speedfight
  2. DRX-31-D: Piaggio Vespa Primavera
  3. DVH-87-T: Piaggio Vespa Sprint
  4. DVV-37-F: Piaggio Zip
  5. DVX-51-P: Peugeot Kisbee
  6. DXD-07-N: Stromer N/a
  7. DXG-13-L: Sym Fiddle
  8. DXJ-37-X: Kymco New like
  9. DXJ-81-S: Piaggio Vespa Sprint
  10. DXL-27-X: Yadea C-umi
  11. DXR-73-V: Djjd Cashmere
  12. DXT-59-X: Yamaha Aerox
  13. DXX-14-Z: Niu N/a
  14. DXX-87-S: Ligier Js50l
  15. DXX-88-G: Gts Toscana
  16. DXX-88-N: Aixam S9
  17. DXZ-10-R: Sym X'pro
  18. DXZ-13-K: Piaggio Vespa Sprint
  19. DXZ-24-T: Dts Milano S
  20. DXZ-26-V: Sym Fiddle
  21. DXZ-28-R: Agm Vx 50
  22. DXZ-33-S: Kymco Agility 50
  23. DXZ-39-K: La souris Sourini Rs
  24. DXZ-41-T: Kymco New people s
  25. DXZ-47-V: Accell-nederland Koga pace b20
  26. DXZ-52-T: Dts Milano R
  27. DXZ-68-N: Kymco Agility 50
  28. DXZ-70-V: Gazelle Ultimate speed
  29. DXZ-91-X: La souris Sourini S
  30. DXZ-94-H: Piaggio Vespa Sprint

Meer Beta N/a op voertuig-zoeker.nl

Beta N/a bromfietsen

2.424 Beta N/a bromfietsen
Bekijk Beta N/a bromfietsen.
4.771 Beta bromfietsen
Bekijk Beta bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Beta zijn: Beta N/a, Beta Bs4, Beta Air 50 cc mofa, Beta Bsf4 02 en Beta C1.