Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Beta |
Model | Quadra |
Kenteken | DBS-10-T, DBS–10–T, DBS 10 T (gespeld: Dirk Bernard Simon Één Nul Theodoor) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | midden tegen framebuis |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Beta Quadra opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 18-03-2023 (bijna 2½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 29-04-2015 (ruim 10 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 11-03-1997 (ruim 28 jaar geleden) |
Tijdlijn van de DBS10T |
|
11-03-1997 | Eerste toelating |
29-04-2015 | Eerste tenaamstelling in nederland |
29-04-2015 | Vorige aanvang tenaamstelling |
01-03-2023 | Vorige aanvang tenaamstelling |
18-03-2023 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Beta Quadra opvragen |
Massa leeg voertuig | 81 kg |
Massa rijklaar | 85 kg |
Wielbasis | 124 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Beta Quadra opvragen |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 1,08 kW (1,47 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,01 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Beta Quadra opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 1,08 kW (1,47 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Beta Quadra opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Beta Quadra opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Beta Quadra opvragen |
De gegevens van deze Beta Quadra met kenteken DBS10T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1997? Of wil je de gedetailleerde waarde van DBS10T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van DBS-10-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van DBS10T uit 1997 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DBS–10–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om DBS–10–T makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, B, S en T kun je dubieust maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1 en 0 met dubieust te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B, S en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 0 in DBS10T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBST-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DBSÂ 10Â T, gebruik dan onderstaande zoekbox: