D-226-ZB D-229-ZB

D-227-ZB: Cemoto Sprinter

D-227-ZB Op deze pagina vind je alle informatie over D–227–ZB, een Cemoto Sprinter. Het is een brommer/scooter uit 2012. De elektromotor levert 3,00 kW (4,08 pk). Het kenteken van deze Cemoto is vervallen.

Wat wil je doen met D-227-ZB?

infoverkopentools

Specificaties van de D-227-ZB

Het kenteken van deze Cemoto Sprinter (D227ZB) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Cemoto
Model Sprinter
Kenteken D-227-ZB, D–227–ZB, D 227 ZB (gespeld: Dirk Twee Twee Zeven Zaandam Bernard)
Type OS-310
Uitvoering OS-310
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*1927*01
Variant 00
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame by balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Cemoto Sprinter opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 15-06-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 13-01-2012 (bijna 14 jaar geleden)
Datum eerste toelating 13-01-2012 (bijna 14 jaar geleden)

Tijdlijn van de D227ZB

13-01-2012 Eerste tenaamstelling in nederland
13-01-2012 Eerste toelating
15-06-2016 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Cemoto Sprinter opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 135 kg
Massa rijklaar 135 kg
Toegestane maximum massa voertuig 321 kg
Wielbasis 144 cm
Technische maximale massa voertuig 321 kg
Schadeverleden Schades van deze Cemoto Sprinter opvragen

Motor
Vermogen (brom-/snorfiets) 3,00 kW (4,08 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Cemoto Sprinter opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Elektriciteit
Nominaal continu maximumvermogen 3,00 kW (4,08 pk)

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Cemoto Sprinter opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Schadeverleden Schades van deze Cemoto Sprinter opvragen

Bijwerkdatum D-227-ZB

De gegevens van deze Cemoto Sprinter met kenteken D227ZB (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 22-08-2025.

Wat wil je doen met deze Cemoto Sprinter?

Schadeverleden van de D 227 ZB

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2012? Of wil je de gedetailleerde waarde van D227ZB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sprinter (D227ZB)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-227-ZB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D227ZB uit 2012 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 22-DZB-7, een Cpi Jr bromfiets uit 2006.
  2. Sidecode 9: DZ-227-B, een Sparta Sport 2v bromfiets uit 1977.
  3. Sidecode 10: D-227-ZB, een Cemoto Sprinter bromfiets uit 2012.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–227–ZB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-227-ZB, een Piaggio N/a bromfiets uit 2014.
  2. Verandering op plek 2: D-127-ZB, een Iva Ra-9015 bromfiets uit 2011.
  3. Verandering op plek 2: D-327-ZB, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 3: D-217-ZB, een Baotian Bt49qt-21 bromfiets uit 2011.
  5. Verandering op plek 3: D-237-ZB, een Benzhou Yy50qt-24 bromfiets uit 2011.
  6. Verandering op plek 4: D-226-ZB, een Solex Oto bromfiets uit 1965.
  7. Verandering op plek 4: D-229-ZB, een Lintex Ht50qt-39 bromfiets uit 2011.
  8. Verandering op plek 5: D-227-XB, een Luuko Retro 50 bromfiets uit 2012.
  9. Verandering op plek 6: D-227-ZD, een Tomos Quadro E-start bromfiets uit 2011.

Meer kentekens met D, Z en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, Z en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 2 en 7 in D227ZB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DZB-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

13-01-2012 (bijna 14 jaar geleden):
  1. D-127-HP: Leike Lk50gy-2
  2. D-192-VL: Baotian Bt49qt-20b2
  3. D-296-ZJ: Kymco Super8 50
  4. D-620-HB: Yiying Yy50qt-32
  5. D-642-HH: Peugeot Vivacity
  6. D-974-KK: Derbi Senda Sm
  7. F-088-GN: Tomos Standard
  8. F-110-GJ: Yamaha Aerox
  9. F-161-GL: Znen Zn50qt-e5
  10. F-331-GN: Kymco New sento
  11. F-341-GF: Piaggio C38
  12. F-419-DH: Killerbee Custom
  13. F-419-GK: Yamaha Aerox
  14. F-423-GL: Lingben Lb50qt-45
  15. F-428-GN: Peugeot Vclic
  16. F-433-GN: Peugeot Kisbee
  17. F-484-GD: Wlie Zn50qt-e.25
  18. F-547-GN: Agm Retro extra
  19. F-565-GN: Yiying 25 sixties
  20. F-575-FR: Sym Hu05w
  21. F-593-GK: Kymco People s
  22. F-613-GN: Peugeot Kisbee
  23. F-633-GN: Derbi Ab
  24. F-681-GK: Peugeot Vclic
  25. F-687-GL: Berini Iva lux50
  26. F-743-FR: Piaggio C38
  27. F-825-GL: Tomos Quadro E-start
  28. F-827-GJ: Btm Bt49qt-11
  29. F-936-GL: Piaggio C25
  30. F-952-GL: Piaggio C38

Meer Cemoto Sprinter op voertuig-zoeker.nl

Cemoto Sprinter bromfietsen

vijf Cemoto bromfietsen
Bekijk Cemoto bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Cemoto zijn: Cemoto City cruiser.