Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Ciao |
Model | C7 e1 |
Kenteken | DT-736-D, DT–736–D, DT 736 D (gespeld: Dirk Theodoor Zeven Drie Zes Dirk) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. tegen frameplaat |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Ciao C7 e1 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 09-06-2022 (bijna 3½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 27-10-2006 (bijna 19 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 31-12-1977 (bijna 48 jaar geleden) |
Tijdlijn van de DT736D |
|
31-12-1977 | Eerste toelating |
27-10-2006 | Eerste tenaamstelling in nederland |
27-10-2006 | Vorige aanvang tenaamstelling |
09-06-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Ciao C7 e1 opvragen |
Massa leeg voertuig | 38 kg |
Massa rijklaar | 45 kg |
Wielbasis | 100 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Ciao C7 e1 opvragen |
Cilinderinhoud | 50 cc |
Schadeverleden | Schades van deze Ciao C7 e1 opvragen |
Brandstof | Benzine |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Ciao C7 e1 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Ciao C7 e1 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Ciao C7 e1 opvragen |
De gegevens van deze Ciao C7 e1 met kenteken DT736D (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1977? Of wil je de gedetailleerde waarde van DT736D weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van DT-736-D. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van DT736D uit 1977 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DT–736–D één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om DT–736–D makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, T en D kun je De Tijd maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 7, 3 en 6 met De Tijd te combineren.
Als je DT736D omdraait krijg je D637TD, een Baotian Rebel49 bromfiets uit 2010.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, T en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7, 3 en 6 in DT736D vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DTD-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DTÂ 736Â D, gebruik dan onderstaande zoekbox: