66-DSP-1 70-DSP-1

69-DSP-1: Cpi Gtr

69-DSP-1 Op deze pagina vind je alle informatie over 69–DSP–1, een ééncilinder Cpi Gtr. Het is een brommer/scooter uit 2006. De benzinemotor levert 3,30 kW (4,49 pk). Het kenteken van deze Cpi is vervallen.

Wat wil je doen met 69-DSP-1?

infoverkopentools

Specificaties van de 69-DSP-1

Het kenteken van deze Cpi Gtr (69DSP1) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Cpi
Model Gtr
Kenteken 69-DSP-1, 69–DSP–1, 69 DSP 1 (gespeld: Zes Negen Dirk Simon Pieter Één)
Type JA
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0380*00
Variant A1
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Cpi Gtr opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 03-02-2014 (bijna 12 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 21-01-2006 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 21-01-2006 (bijna 20 jaar geleden)

Tijdlijn van de 69DSP1

21-01-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
21-01-2006 Eerste toelating
03-02-2014 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Cpi Gtr opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 112 kg
Massa rijklaar 118 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 135 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Cpi Gtr opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Cpi Gtr opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,30 kW (4,49 pk)
Geluidsniveau stationair 86 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3275 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Cpi Gtr opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Cpi Gtr opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Cpi Gtr opvragen

Bijwerkdatum 69-DSP-1

De gegevens van deze Cpi Gtr met kenteken 69DSP1 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 20-02-2025.

Wat wil je doen met deze Cpi Gtr?

Schadeverleden van de 69 DSP 1

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van 69DSP1 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Gtr (69DSP1)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 69-DSP-1. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 69DSP1 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 69-DSP-1, een Cpi Gtr bromfiets uit 2006.
  2. Sidecode 10: D-691-SP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 69–DSP–1 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 59-DSP-1, een Peugeot Ludix bromfiets uit 2006.
  2. Verandering op plek 1: 79-DSP-1, een Kreidler Florett bromfiets uit 1969.
  3. Verandering op plek 2: 67-DSP-1, een Tomos A3 bromfiets uit 2006.
  4. Verandering op plek 3: 69-BSP-1, een Mercedes-benz Actros bedrijfsauto uit 2022.
  5. Verandering op plek 3: 69-FSP-1, een Hercules Saxonette bromfiets uit 2005.
  6. Verandering op plek 4: 69-DRP-1, een Piaggio Ciao 25 km/h bromfiets uit 2005.
  7. Verandering op plek 4: 69-DTP-1, een Aprilia Sr Ac bromfiets uit 2005.
  8. Verandering op plek 5: 69-DSN-1, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  9. Verandering op plek 5: 69-DSR-1, een Tomos A35-hda bromfiets uit 2005.
  10. Verandering op plek 6: 69-DSP-2, een Honda - bromfiets uit 2005.

Meer kentekens met D, S en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, S en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6, 9 en 1 in 69DSP1 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DSP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

21-01-2006 (bijna 20 jaar geleden):
  1. 01-DRN-8: Yamaha Sa14
  2. 06-DSK-5: Tomos A3
  3. 07-DSP-1: Motorhispania Dv0c
  4. 07-FLZ-1: Piaggio C38
  5. 12-DSK-8: Peugeot Vivacity
  6. 12-DSP-1: Tomos Revival Ts(two seater)
  7. 15-DSR-5: Piaggio C25
  8. 16-DSR-5: Piaggio C44
  9. 23-DBP-1: Yamaha Tzr50
  10. 23-DSF-7: Piaggio C38
  11. 25-DSP-1: Tomos A3
  12. 30-DSP-2: Sym Ft05w
  13. 31-DHB-4: Tgb Bm1
  14. 33-DSP-1: Peugeot Ludix
  15. 37-DSK-8: Peugeot Vivacity
  16. 41-DBN-9: Yamaha Tzr50
  17. 43-DSK-8: Peugeot Ludix
  18. 45-DSG-7: Microcar Mc1
  19. 46-DBN-8: Aprilia Vf
  20. 49-DSP-2: Cpi Jr
  21. 50-FGP-6: Peugeot Vivacity
  22. 60-DRR-4: Sym Jet 50
  23. 61-DSN-1: Piaggio C38
  24. 62-DBK-3: Piaggio C38
  25. 62-DRL-7: Yamaha Cs50m
  26. 65-DSK-8: Kymco Vitality
  27. 74-DSN-1: Peugeot Vivacity
  28. 77-DPZ-6: Tomos A3
  29. 78-DSR-4: Cpi Jr
  30. 81-DSK-8: Yamaha Sa14

Meer Cpi Gtr op voertuig-zoeker.nl

Cpi Gtr bromfietsen

100 Cpi Gtr bromfietsen
Bekijk Cpi Gtr bromfietsen.
1.898 Cpi bromfietsen
Bekijk Cpi bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Cpi zijn: Cpi Jr, Cpi Jp, Cpi Supermoto, Cpi Gtr en Cpi Jw(50).