48-DSP-2 50-DSP-2

49-DSP-2: Cpi Jr

49-DSP-2 Op deze pagina vind je alle informatie over 49–DSP–2, een ééncilinder Cpi Jr. Het is een snorfiets uit 2006. De benzinemotor levert 1,50 kW (2,04 pk).

Wat wil je doen met 49-DSP-2?

infoverkopentools

Specificaties van de 49-DSP-2

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Cpi
Model Jr
Kenteken 49-DSP-2, 49–DSP–2, 49 DSP 2 (gespeld: Vier Negen Dirk Simon Pieter Twee)
Type JR
Uitvoering 2
Typegoedkeuringsnummer e4*92/61*0064*07
Variant 25
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Cpi Jr opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 23-07-2014 (ruim 11 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 21-01-2006 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 21-01-2006 (bijna 20 jaar geleden)

Tijdlijn van de 49DSP2

21-01-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
21-01-2006 Eerste toelating
23-07-2014 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Cpi Jr opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 85 kg
Massa rijklaar 92 kg
Toegestane maximum massa voertuig 242 kg
Wielbasis 126 cm
Technische maximale massa voertuig 242 kg
Schadeverleden Schades van deze Cpi Jr opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,50 kW (2,04 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Cpi Jr opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,50 kW (2,04 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3375 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Cpi Jr opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Cpi Jr opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Cpi Jr opvragen

Bijwerkdatum 49-DSP-2

De gegevens van deze Cpi Jr met kenteken 49DSP2 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Cpi Jr?

Schadeverleden van de 49 DSP 2

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van 49DSP2 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Jr (49DSP2)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 49-DSP-2. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 49DSP2 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 49-DSP-2, een Cpi Jr bromfiets uit 2006.
  2. Sidecode 9: DS-492-P, een Kreidler - bromfiets uit 1987.
  3. Sidecode 10: D-492-SP, een Sym Hu05w bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 49–DSP–2 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 39-DSP-2, een Saxonette 529 bromfiets uit 2006.
  2. Verandering op plek 1: 69-DSP-2, een Honda - bromfiets uit 2005.
  3. Verandering op plek 2: 48-DSP-2, een Tomos A3 bromfiets uit 2009.
  4. Verandering op plek 3: 49-BSP-2, een Scania S530 bedrijfsauto uit 2022.
  5. Verandering op plek 3: 49-FSP-2, een Puch - bromfiets uit 1987.
  6. Verandering op plek 4: 49-DRP-2, een Zundapp 517-35 bromfiets uit 1977.
  7. Verandering op plek 4: 49-DTP-2, een Hyosung Sd-50 bromfiets uit 2005.
  8. Verandering op plek 5: 49-DSL-2, een Peugeot Rapido (stl 50) bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 5: 49-DSR-2, een Gilera Typhoon bromfiets uit 2005.
  10. Verandering op plek 6: 49-DSP-1, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2006.
  11. Verandering op plek 6: 49-DSP-3, een Gilera Typhoon bromfiets uit 2005.

Meer kentekens met D, S en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, S en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4, 9 en 2 in 49DSP2 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DSP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

21-01-2006 (bijna 20 jaar geleden):
  1. 09-DSK-8: Kymco Agility50
  2. 09-DSK-9: Sym G5j
  3. 12-DSG-8: Piaggio C25
  4. 12-DSK-8: Peugeot Vivacity
  5. 15-DLS-1: Tomos A3
  6. 15-DSR-5: Piaggio C25
  7. 17-DRS-9: Tomos A3
  8. 19-DSP-1: Kymco Grand dink 50
  9. 20-DSP-2: Peugeot G1a
  10. 23-DBP-1: Yamaha Tzr50
  11. 23-DSF-7: Piaggio C38
  12. 26-FBD-7: Sym Hu05w
  13. 30-DSP-2: Sym Ft05w
  14. 31-DHB-4: Tgb Bm1
  15. 34-DSP-2: Sym G5j
  16. 41-DBN-9: Yamaha Tzr50
  17. 45-DSF-7: Peugeot A1
  18. 50-DNB-6: Peugeot Ludix
  19. 50-DSG-7: Kymco Agility50
  20. 50-DSP-2: Cpi Jr
  21. 50-FGP-6: Peugeot Vivacity
  22. 56-DSN-1: Kymco Sa10
  23. 62-DBK-3: Piaggio C38
  24. 65-DSK-8: Kymco Vitality
  25. 68-DSN-1: Piaggio C44
  26. 75-DSK-7: Piaggio C24
  27. 76-DJL-4: Aprilia Tf
  28. 77-DPZ-6: Tomos A3
  29. 86-DRZ-5: Cpi Jr
  30. 98-DSR-4: Piaggio C31

Meer Cpi Jr op voertuig-zoeker.nl

Cpi Jr bromfietsen

1.253 Cpi Jr bromfietsen
Bekijk Cpi Jr bromfietsen.
1.899 Cpi bromfietsen
Bekijk Cpi bromfietsen.

Cpi Jr snorfietsen

607 Cpi Jr snorfietsen
Bekijk Cpi Jr snorfietsen.
790 Cpi snorfietsen
Bekijk Cpi snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Cpi zijn: Cpi Jr, Cpi Jp, Cpi Supermoto, Cpi Gtr en Cpi Jw(50).