29-FJR-4
32-FJR-4
30-FJR-4: Derbi Senda
Op deze pagina vind je alle informatie over 30–FJR–4, een ééncilinder Derbi Senda Sm.
Het is een
brommer/scooter uit 2005.
Deze Derbi rijdt op benzine.
Specificaties van de 30-FJR-4
Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling |
25-09-2015 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
26-04-2006 (ruim 19 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
31-08-2005 (ruim 20 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 30FJR4
|
31-08-2005 |
Eerste toelating |
26-04-2006 |
Eerste tenaamstelling in nederland |
25-09-2015 |
Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren |
Vorige eigenaren van deze Derbi Senda Sm opvragen |
Milieuprestaties
Brandstof |
Benzine |
Geluidsniveau stationair |
78 dB(A) |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) |
3250 t/min |
Tankkorting via UnitedConsumers |
Bestel de GRATIS tankpas en
bespaar op elke tankbeurt!
|
Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd |
Nee |
Exportindicator |
Nee |
Indicator openstaande terugroepactie |
Nee |
Taxi-indicator |
Nee |
Tenaamstellen mogelijk? |
Ja |
Schadeverleden |
Schades van deze Derbi Senda Sm opvragen |
Bijwerkdatum 30-FJR-4
De gegevens van deze Derbi Senda Sm met kenteken 30FJR4 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.
Wat wil je doen met deze Derbi Senda Sm?
Schadeverleden van de 30Â FJRÂ 4
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2005?
Of wil je de gedetailleerde waarde van 30FJR4 weten?
Of controleer gewoon even de vorige eigenaren.
Voorkom een miskoop!
Schadeverleden en vorige eigenaren
Kenteken check
Wil je een ander kenteken checken dan 30Â FJRÂ 4, gebruik dan onderstaande zoekbox:
Meer Derbi Senda Sm op voertuig-zoeker.nl
Derbi Senda Sm bromfietsen
- 2.948 Derbi Senda Sm bromfietsen
- Bekijk Derbi Senda Sm bromfietsen.
- 3.693 Derbi Senda bromfietsen
- Bekijk Derbi Senda bromfietsen.
- 8.622 Derbi bromfietsen
- Bekijk Derbi bromfietsen.
De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Derbi zijn:
Derbi N/a,
Derbi Sdr,
Derbi Boulevard 50,
Derbi Sm x-trem en
Derbi Ab.