D-204-VF D-210-VF

D-209-VF: Dijkman Tr50

D-209-VF Op deze pagina vind je alle informatie over D–209–VF, een ééncilinder Dijkman Tr50. Het is een brommer/scooter uit 2013. De benzinemotor levert 2,50 kW (3,40 pk). Het kenteken van deze Dijkman is vervallen.

LET OP: Op deze bromfiets is een export-indicator actief. Dat betekent dat de brommer/scooter waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met D-209-VF?

infoverkopentools

Specificaties van de D-209-VF

Het kenteken van deze Dijkman Tr50 (D209VF) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Dijkman
Model Tr50
Kenteken D-209-VF, D–209–VF, D 209 VF (gespeld: Dirk Twee Nul Negen Victor Ferdinand)
Type TR50
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*0530*00
Variant N/A
Europese voertuigcategorie L2
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis boven achteras
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Dijkman Tr50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 13-02-2013 (bijna 13 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 13-02-2013 (bijna 13 jaar geleden)
Datum eerste toelating 13-02-2013 (bijna 13 jaar geleden)

Tijdlijn van de D209VF

13-02-2013 Eerste tenaamstelling in nederland
13-02-2013 Eerste toelating
13-02-2013 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Dijkman Tr50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 116 kg
Massa rijklaar 119 kg
Toegestane maximum massa voertuig 252 kg
Wielbasis 157 cm
Technische maximale massa voertuig 252 kg
Schadeverleden Schades van deze Dijkman Tr50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,50 kW (3,40 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Dijkman Tr50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,50 kW (3,40 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 1
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 3
Schadeverleden Schades van deze Dijkman Tr50 opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Schadeverleden Schades van deze Dijkman Tr50 opvragen

Bijwerkdatum D-209-VF

De gegevens van deze Dijkman Tr50 met kenteken D209VF (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 22-08-2025.

Wat wil je doen met deze Dijkman Tr50?

Schadeverleden van de D 209 VF

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2013? Of wil je de gedetailleerde waarde van D209VF weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Tr50 (D209VF)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-209-VF. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D209VF uit 2013 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 20-DVF-9, een Puch Maxi-s bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DV-209-F, een Sparta - bromfiets uit 1977.
  3. Sidecode 10: D-209-VF, een Dijkman Tr50 bromfiets uit 2013.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–209–VF één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-209-VF, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2014.
  2. Verandering op plek 2: D-109-VF, een Malaguti Centro bromfiets uit 2011.
  3. Verandering op plek 2: D-309-VF, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 3: D-219-VF, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 4: D-208-VF, een Kreidler Jigger bromfiets uit 2010.
  6. Verandering op plek 5: D-209-TF, een Tgb Bh1 bromfiets uit 2010.
  7. Verandering op plek 5: D-209-XF, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2011.
  8. Verandering op plek 6: D-209-VD, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  9. Verandering op plek 6: D-209-VG, een Keeway F-act bromfiets uit 2010.

Achterstevoren

Als je D209VF omdraait krijg je FV902D, een Tgb Bh1 bromfiets uit 2008.

Meer kentekens met D, V en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, V en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 0 en 9 in D209VF vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DVF-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

13-02-2013 (bijna 13 jaar geleden):
  1. D-455-SF: Piaggio C38
  2. F-019-LR: Piaggio N/a
  3. F-036-NB: Sym N/a
  4. F-040-LZ: Tomos Quadro E-start
  5. F-144-NB: Peugeot Tweet
  6. F-155-ND: Piaggio C80
  7. F-222-ND: Sym Ad05w
  8. F-259-NB: Tomos Quadro E-start
  9. F-263-LL: Peugeot Kisbee
  10. F-263-ND: Kymco Super8 50
  11. F-264-ND: Kymco Super8 50
  12. F-293-GT: Baotian Bt49qt-20b
  13. F-370-LT: Peugeot Vclic
  14. F-413-LP: Piaggio N/a
  15. F-418-KX: Piaggio N/a
  16. F-427-LF: Peugeot Vclic
  17. F-463-LK: Yiying 25 sixties
  18. F-544-KX: Agm V641
  19. F-552-NB: Peugeot Vclic
  20. F-630-NB: Vom Bella milano
  21. F-649-NB: Sachs bike Electra
  22. F-730-HK: Yamaha Cs50z
  23. F-749-LZ: Sym Xs50qt
  24. F-753-LZ: Sym Xs50qt
  25. F-788-FK: Piaggio C38
  26. F-853-NB: Kymco Agility 50
  27. F-915-NB: Kymco Agility 50
  28. F-942-LL: Piaggio N/a
  29. F-950-LZ: Piaggio N/a
  30. F-988-LS: Piaggio N/a

Meer Dijkman Tr50 op voertuig-zoeker.nl

Dijkman Tr50 bromfietsen

106 Dijkman Tr50 bromfietsen
Bekijk Dijkman Tr50 bromfietsen.
126 Dijkman bromfietsen
Bekijk Dijkman bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Dijkman zijn: Dijkman Tr50 en Dijkman N/a.