D-293-HJ D-295-HJ

D-294-HJ: Dijkman Tr50

D-294-HJ Op deze pagina vind je alle informatie over D–294–HJ, een ééncilinder Dijkman Tr50. Het is een brommer/scooter uit 2009. De benzinemotor levert 2,50 kW (3,40 pk).

Wat wil je doen met D-294-HJ?

infoverkopentools

Specificaties van de D-294-HJ

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Dijkman
Model Tr50
Kenteken D-294-HJ, D–294–HJ, D 294 HJ (gespeld: Dirk Twee Negen Vier Hendrik Jan)
Type TR50
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*0530*00
Variant N/A
Europese voertuigcategorie L2
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis boven achteras
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Dijkman Tr50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 15-06-2022 (ruim 3 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 26-08-2009 (ruim 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 26-08-2009 (ruim 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de D294HJ

26-08-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
26-08-2009 Eerste toelating
26-08-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
02-06-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
15-06-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Dijkman Tr50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 116 kg
Massa rijklaar 119 kg
Toegestane maximum massa voertuig 252 kg
Wielbasis 157 cm
Technische maximale massa voertuig 252 kg
Schadeverleden Schades van deze Dijkman Tr50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,50 kW (3,40 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Dijkman Tr50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,50 kW (3,40 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 1
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 3
Schadeverleden Schades van deze Dijkman Tr50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Dijkman Tr50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Dijkman Tr50 opvragen

Bijwerkdatum D-294-HJ

De gegevens van deze Dijkman Tr50 met kenteken D294HJ (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Dijkman Tr50?

Schadeverleden van de D 294 HJ

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van D294HJ weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Tr50 (D294HJ)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-294-HJ. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D294HJ uit 2009 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 29-DHJ-4, een Yamaha Yh50 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DH-294-J, een Honda Ac0 1 bromfiets uit 1987.
  3. Sidecode 10: D-294-HJ, een Dijkman Tr50 bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–294–HJ één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-294-HJ, een Fosti Ft50qt-e bromfiets uit 2012.
  2. Verandering op plek 2: D-194-HJ, een Tomos A3 bromfiets uit 2009.
  3. Verandering op plek 2: D-494-HJ, een Fosti Ft50qt-e.25 bromfiets uit 2009.
  4. Verandering op plek 3: D-284-HJ, een Sachs bike Electra bromfiets uit 2009.
  5. Verandering op plek 4: D-293-HJ, een Generic Xor 50 bromfiets uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: D-295-HJ, een Kymco Like bromfiets uit 2009.
  7. Verandering op plek 5: D-294-GJ, een Pmi 50qt-e bromfiets uit 2009.
  8. Verandering op plek 5: D-294-KJ, een Kymco Super8 50 bromfiets uit 2012.
  9. Verandering op plek 6: D-294-HH, een Mega N bromfiets uit 2009.
  10. Verandering op plek 6: D-294-HK, een Fosti Ft50qt-e.25 bromfiets uit 2010.

Achterstevoren

Als je D294HJ omdraait krijg je JH492D, een rode Mazda Mazda2 personenauto uit 2016.

Meer kentekens met D, H en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, H en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 9 en 4 in D294HJ vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DHJ-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

26-08-2009 (ruim 16 jaar geleden):
  1. D-031-HL: Santini San remo
  2. D-033-HT: Kymco Agility50
  3. D-052-HS: Piaggio C38
  4. D-059-HV: Yamaha Sa14
  5. D-120-GB: Benzhou Yy50qt-24
  6. D-135-HR: Kymco Super8 50
  7. D-157-HT: Piaggio C44
  8. D-188-HT: Peugeot Vivacity
  9. D-380-HR: Ebretti Ebretti
  10. D-458-GV: Benzhou 50retro
  11. D-514-HT: Fosti Ft50qt-e.25
  12. D-515-HP: Piaggio C25
  13. D-516-HV: Agm V641
  14. D-608-HT: Fosti Ft50qt-e.25
  15. D-627-HL: Derbi Senda Sm
  16. D-682-BV: Modena Dls2
  17. D-697-HD: Znen Zn50qt-e.25
  18. D-768-HS: Santini San remo
  19. D-811-FG: Sym Hu05w
  20. D-811-HS: Kymco Sento
  21. D-812-DK: Piaggio C25
  22. D-815-HS: Berini Classic 50
  23. D-825-DR: Yiying 50retro
  24. D-843-BJ: Peugeot Fb50qt-6a
  25. D-913-HB: Tauris Brio50
  26. D-928-HS: Fosti Ft50qt-e.25
  27. D-965-HS: Sym Xs50qt
  28. D-984-HT: Kymco People s
  29. FS-581-K: Derbi Senda Sm
  30. FV-581-S: Znen Zn50qt-e

Meer Dijkman Tr50 op voertuig-zoeker.nl

Dijkman Tr50 bromfietsen

106 Dijkman Tr50 bromfietsen
Bekijk Dijkman Tr50 bromfietsen.
126 Dijkman bromfietsen
Bekijk Dijkman bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Dijkman zijn: Dijkman Tr50 en Dijkman N/a.