F-859-FS F-863-FS

F-862-FS: Dijkman Tr50

F-862-FS Op deze pagina vind je alle informatie over F–862–FS, een ééncilinder Dijkman Tr50. Het is een brommer/scooter uit 2011. De benzinemotor levert 2,50 kW (3,40 pk).

Wat wil je doen met F-862-FS?

infoverkopentools

Specificaties van de F-862-FS

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Dijkman
Model Tr50
Kenteken F-862-FS, F–862–FS, F 862 FS (gespeld: Ferdinand Acht Zes Twee Ferdinand Simon)
Type TR50
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*0530*00
Variant N/A
Europese voertuigcategorie L2
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis boven achteras
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Dijkman Tr50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 22-06-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 14-10-2011 (bijna 14 jaar geleden)
Datum eerste toelating 14-10-2011 (bijna 14 jaar geleden)

Tijdlijn van de F862FS

14-10-2011 Eerste tenaamstelling in nederland
14-10-2011 Eerste toelating
22-06-2017 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Dijkman Tr50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 116 kg
Massa rijklaar 119 kg
Toegestane maximum massa voertuig 252 kg
Wielbasis 157 cm
Technische maximale massa voertuig 252 kg
Schadeverleden Schades van deze Dijkman Tr50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Dijkman Tr50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,50 kW (3,40 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 1
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 3
Schadeverleden Schades van deze Dijkman Tr50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Dijkman Tr50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Dijkman Tr50 opvragen

Bijwerkdatum F-862-FS

De gegevens van deze Dijkman Tr50 met kenteken F862FS (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Dijkman Tr50?

Schadeverleden van de F 862 FS

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van F862FS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Tr50 (F862FS)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-862-FS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F862FS uit 2011 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: FF-862-S, een Fiets met losse hulpmotor - bromfiets uit 1973.
  2. Sidecode 10: F-862-FS, een Dijkman Tr50 bromfiets uit 2011.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–862–FS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-862-FS, een Sym Ay05w bromfiets uit 2010.
  2. Verandering op plek 1: G-862-FS, een witte Tesla Model 3 personenauto uit 2019.
  3. Verandering op plek 2: F-762-FS, een Berini Aiyumo young bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 2: F-962-FS, een Piaggio C25 bromfiets uit 2012.
  5. Verandering op plek 3: F-852-FS, een Agm Retro extra bromfiets uit 2011.
  6. Verandering op plek 3: F-872-FS, een Aixam S8 bromfiets uit 2011.
  7. Verandering op plek 4: F-861-FS, een Agm Retro extra bromfiets uit 2011.
  8. Verandering op plek 4: F-863-FS, een Btm Bt49qt-11 bromfiets uit 2011.
  9. Verandering op plek 5: F-862-DS, een Fosti Ft50qt-e.25 bromfiets uit 2011.
  10. Verandering op plek 5: F-862-HS, een Peugeot 103 Voque bromfiets uit 1987.
  11. Verandering op plek 6: F-862-FR, een Yamaha Yn50fu bromfiets uit 2011.
  12. Verandering op plek 6: F-862-FT, een Vom Bella milano bromfiets uit 2011.

Achterstevoren

Als je F862FS omdraait krijg je SF268F, een witte Bmw 118i personenauto uit 2018.

Meer kentekens met F, F en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, F en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 6 en 2 in F862FS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FFS-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

14-10-2011 (bijna 14 jaar geleden):
  1. F-021-FV: Malaguti Centro
  2. F-065-FS: Tante paula Ferdinand ii
  3. F-067-FS: Vom Venice
  4. F-074-DZ: Yamaha Cs50z
  5. F-215-FV: Sym Xs50qt
  6. F-240-FS: Piaggio C38
  7. F-260-FT: Peugeot Kisbee
  8. F-283-DS: Iva Lux50
  9. F-285-FX: Kymco Nexxon 50
  10. F-288-FP: Agm V641
  11. F-306-FV: Turbho Rl-50
  12. F-324-FV: Tomos Standard
  13. F-342-FV: Znen Zn50qt-e3
  14. F-445-FV: Xinix Faeder
  15. F-469-FJ: Sym N/a
  16. F-469-FV: Kymco Vitality
  17. F-473-FT: Super Cub
  18. F-494-DF: Peugeot Kisbee
  19. F-560-FV: Peugeot Speedfight
  20. F-563-FV: Peugeot Kisbee
  21. F-585-FK: Piaggio C44
  22. F-666-FV: Piaggio C25
  23. F-711-DT: Piaggio C38
  24. F-716-BS: Znen Zn50qt-e.25
  25. F-725-FV: Evader Ev100metro
  26. F-742-FS: Santini San remo
  27. F-774-DF: Kymco Agility 50
  28. F-793-DP: Piaggio C38
  29. F-914-FT: Vom Bella milano
  30. F-958-DK: Huatian Ht50qt-29

Meer Dijkman Tr50 op voertuig-zoeker.nl

Dijkman Tr50 bromfietsen

106 Dijkman Tr50 bromfietsen
Bekijk Dijkman Tr50 bromfietsen.
126 Dijkman bromfietsen
Bekijk Dijkman bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Dijkman zijn: Dijkman Tr50 en Dijkman N/a.