Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | E-max |
Model | N/a |
Kenteken | DDG-33-N, DDG–33–N, DDG 33 N (gespeld: Dirk Dirk Gerard Drie Drie Nico) |
Type | ES1 |
Uitvoering | 4 |
Typegoedkeuringsnummer | e9*2002/24*0416*05 |
Variant | 10 |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. frame v. achteras |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze E-max N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 23-06-2015 (ruim 10 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 23-06-2015 (ruim 10 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 23-06-2015 (ruim 10 jaar geleden) |
Tijdlijn van de DDG33N |
|
23-06-2015 | Eerste tenaamstelling in nederland |
23-06-2015 | Eerste toelating |
23-06-2015 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze E-max N/a opvragen |
Massa leeg voertuig | 130 kg |
Massa rijklaar | 130 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 350 kg |
Wielbasis | 141 cm |
Technische maximale massa voertuig | 350 kg |
Schadeverleden | Schades van deze E-max N/a opvragen |
Vermogen massarijklaar | 0,02 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze E-max N/a opvragen |
Brandstof | Elektriciteit |
Nominaal continu maximumvermogen | 2,75 kW (3,74 pk) |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze E-max N/a opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze E-max N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze E-max N/a opvragen |
De gegevens van deze E-max N/a met kenteken DDG33N (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DDG33N weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van DDG-33-N. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van DDG33N uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DDG–33–N één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om DDG–33–N makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, D, G en N kun je de volgende woorden maken: doodgaan en doodgooien. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3 en 3 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, D, G en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 3 in DDG33N vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DDGN-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DDGÂ 33Â N, gebruik dan onderstaande zoekbox: