DFR-23-T DFR-25-T

DFR-24-T: E-max N/a

DFR-24-T Op deze pagina vind je alle informatie over DFR–24–T, een E-max N/a. Het is een snorfiets uit 2015. De elektromotor levert 2,75 kW (3,74 pk). Het kenteken van deze E-max is vervallen.

LET OP: Op deze bromfiets is een export-indicator actief. Dat betekent dat de brommer/scooter waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met DFR-24-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DFR-24-T

Het kenteken van deze E-max N/a (DFR24T) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk E-max
Model N/a
Kenteken DFR-24-T, DFR–24–T, DFR 24 T (gespeld: Dirk Ferdinand Rudolf Twee Vier Theodoor)
Type ES1
Uitvoering 4
Typegoedkeuringsnummer e9*2002/24*0416*05
Variant 8
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame v. achteras
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 23-04-2020 (ruim 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 28-12-2015 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 28-12-2015 (bijna 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DFR24T

28-12-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
28-12-2015 Eerste toelating
23-04-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze E-max N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 125 kg
Massa rijklaar 135 kg
Toegestane maximum massa voertuig 350 kg
Wielbasis 141 cm
Technische maximale massa voertuig 350 kg
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Motor
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Elektriciteit
Nominaal continu maximumvermogen 2,75 kW (3,74 pk)

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Bijwerkdatum DFR-24-T

De gegevens van deze E-max N/a met kenteken DFR24T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 24-02-2025.

Wat wil je doen met deze E-max N/a?

Schadeverleden van de DFR 24 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DFR24T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DFR24T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DFR-24-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DFR24T uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 24-DF-RT, een grijze Land rover Range Rover personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DFR-24-T, een E-max N/a bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DFR–24–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FFR-24-T, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DDR-24-T, een Peugeot Django bromfiets uit 2016.
  3. Verandering op plek 2: DGR-24-T, een Xinri Xr-em07 bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DFP-24-T, een Honda Ss 50 Z bromfiets uit 1978.
  5. Verandering op plek 3: DFS-24-T, een La souris Futuro retro bromfiets uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: DFR-14-T, een Honda Wallaroo (ab 24) bromfiets uit 1991.
  7. Verandering op plek 4: DFR-34-T, een Agm Caferacer bromfiets uit 2016.
  8. Verandering op plek 5: DFR-23-T, een E-max N/a bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 5: DFR-25-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DFR-24-S, een Gazelle Cityzen s10 sp bromfiets uit 2016.
  11. Verandering op plek 6: DFR-24-V, een Tomos Standard bromfiets uit 2016.

Meer kentekens met D, F, R en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F, R en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 4 in DFR24T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFRT-kentekens.

Meer E-max N/a op voertuig-zoeker.nl

E-max N/a bromfietsen

2.200 E-max N/a bromfietsen
Bekijk E-max N/a bromfietsen.
3.105 E-max bromfietsen
Bekijk E-max bromfietsen.

E-max N/a snorfietsen

87 E-max N/a snorfietsen
Bekijk E-max N/a snorfietsen.
131 E-max snorfietsen
Bekijk E-max snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van E-max zijn: E-max N/a, E-max Vt-120ld, E-max Lb1, E-max Vs1 en E-max N.a.