Het kenteken van deze E-max N/a (DFR40T) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Inrichting | Snorfiets |
Merk | E-max |
Model | N/a |
Kenteken | DFR-40-T, DFR–40–T, DFR 40 T (gespeld: Dirk Ferdinand Rudolf Vier Nul Theodoor) |
Type | ES1 |
Uitvoering | 4 |
Typegoedkeuringsnummer | e9*2002/24*0416*05 |
Variant | 8 |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. frame v. achteras |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze E-max N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 18-11-2020 (bijna 5 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 28-12-2015 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 28-12-2015 (bijna 10 jaar geleden) |
Tijdlijn van de DFR40T |
|
28-12-2015 | Eerste tenaamstelling in nederland |
28-12-2015 | Eerste toelating |
18-11-2020 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze E-max N/a opvragen |
Massa leeg voertuig | 125 kg |
Massa rijklaar | 135 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 350 kg |
Wielbasis | 141 cm |
Technische maximale massa voertuig | 350 kg |
Schadeverleden | Schades van deze E-max N/a opvragen |
Vermogen massarijklaar | 0,02 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze E-max N/a opvragen |
Brandstof | Elektriciteit |
Nominaal continu maximumvermogen | 2,75 kW (3,74 pk) |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 25 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze E-max N/a opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Schadeverleden | Schades van deze E-max N/a opvragen |
De gegevens van deze E-max N/a met kenteken DFR40T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 23-11-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DFR40T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van DFR-40-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van DFR40T uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DFR–40–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F, R en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 0 in DFR40T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFRT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DFRÂ 40Â T, gebruik dan onderstaande zoekbox: