DLG-73-J DLG-75-J

DLG-74-J: E-max N/a

DLG-74-J Op deze pagina vind je alle informatie over DLG–74–J, een E-max N/a. Het is een brommer/scooter uit 2017. De elektromotor levert 2,75 kW (3,74 pk).

LET OP: Op deze bromfiets is een export-indicator actief. Dat betekent dat de brommer/scooter waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met DLG-74-J?

infoverkopentools

Specificaties van de DLG-74-J

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk E-max
Model N/a
Kenteken DLG-74-J, DLG–74–J, DLG 74 J (gespeld: Dirk Lodewijk Gerard Zeven Vier Jan)
Type ES1
Uitvoering 7
Typegoedkeuringsnummer e9*2002/24*0416*07
Variant 11
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 14-03-2024 (bijna 1½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 05-07-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 05-07-2017 (ruim 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DLG74J

05-07-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
05-07-2017 Eerste toelating
05-10-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
24-08-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
30-10-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
11-03-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
14-03-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze E-max N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 165 kg
Massa rijklaar 165 kg
Toegestane maximum massa voertuig 275 kg
Wielbasis 141 cm
Technische maximale massa voertuig 275 kg
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Motor
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Elektriciteit
Nominaal continu maximumvermogen 2,75 kW (3,74 pk)

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 1
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Bijwerkdatum DLG-74-J

De gegevens van deze E-max N/a met kenteken DLG74J (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze E-max N/a?

Schadeverleden van de DLG 74 J

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DLG74J weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DLG74J)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DLG-74-J. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DLG74J uit 2017 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 74-DL-GJ, een grijze Toyota Corolla personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DLG-74-J, een E-max N/a bromfiets uit 2017.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DLG–74–J één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FLG-74-J, een Piaggio Vespa Sprint 50 bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DKG-74-J, een La souris Trendy retro bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DNG-74-J, een Btc Riva bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: DLF-74-J, een Sym Fiddle Ii bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: DLH-74-J, een Peugeot Tweet bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DLG-64-J, een Btc Riva bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 4: DLG-84-J, een Btc Riva bromfiets uit 2017.
  8. Verandering op plek 5: DLG-73-J, een Btc Riva bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 5: DLG-75-J, een Znen Zn50qt-11b bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DLG-74-H, een Sym Fiddle Ii bromfiets uit 2017.
  11. Verandering op plek 6: DLG-74-K, een Nicom Nicom bromfiets uit 2019.

Meer kentekens met D, L, G en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L, G en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 4 in DLG74J vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLGJ-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

05-07-2017 (ruim 8 jaar geleden):
  1. DGG-85-L: Peugeot Kisbee
  2. DGK-94-V: Piaggio Vespa Primavera
  3. DJS-48-J: Bye bike One+
  4. DKB-36-D: Sym Fiddle Ii
  5. DKF-70-B: Piaggio Vespa Sprint
  6. DKG-26-Z: Iva Lux50
  7. DKH-85-Z: Peugeot Django
  8. DKL-57-G: Piaggio N/a
  9. DKR-05-P: Btc Old classic
  10. DKV-82-T: Piaggio N/a
  11. DKZ-52-J: Piaggio Vespa Primavera
  12. DKZ-69-V: Sym Fiddle Ii
  13. DLB-25-J: Piaggio N/a
  14. DLB-66-N: Sym Crox
  15. DLD-57-G: Piaggio N/a
  16. DLD-92-V: Killerbee Vxl
  17. DLF-24-G: Kymco People s
  18. DLF-33-N: Agm Sp 50
  19. DLF-52-D: Agm Vx 50
  20. DLF-81-G: Piaggio Vespa Sprint
  21. DLF-91-R: Sym Fiddle Ii
  22. DLG-05-P: La souris Futuro retro
  23. DLG-66-F: Senzo Urban
  24. DLG-69-F: Killerbee Custom
  25. DLG-74-F: Senzo Riva lux
  26. DLG-80-F: Senzo Riva s
  27. DLG-85-J: E-max N/a
  28. DLG-94-J: E-max N/a
  29. FRD-36-P: Estrima Biro

Meer E-max N/a op voertuig-zoeker.nl

E-max N/a bromfietsen

2.200 E-max N/a bromfietsen
Bekijk E-max N/a bromfietsen.
3.105 E-max bromfietsen
Bekijk E-max bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van E-max zijn: E-max N/a, E-max Vt-120ld, E-max Lb1, E-max Vs1 en E-max N.a.