DLG-93-J DLG-95-J

DLG-94-J: E-max N/a

DLG-94-J Op deze pagina vind je alle informatie over DLG–94–J, een E-max N/a. Het is een brommer/scooter uit 2017. De elektromotor levert 2,75 kW (3,74 pk).

LET OP: Op deze bromfiets is een export-indicator actief. Dat betekent dat de brommer/scooter waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met DLG-94-J?

infoverkopentools

Specificaties van de DLG-94-J

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk E-max
Model N/a
Kenteken DLG-94-J, DLG–94–J, DLG 94 J (gespeld: Dirk Lodewijk Gerard Negen Vier Jan)
Type ES1
Uitvoering 7
Typegoedkeuringsnummer e9*2002/24*0416*07
Variant 11
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 21-03-2024 (bijna 1½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 05-07-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 05-07-2017 (ruim 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DLG94J

05-07-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
05-07-2017 Eerste toelating
16-12-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
24-08-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
30-10-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
14-03-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
21-03-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze E-max N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 165 kg
Massa rijklaar 165 kg
Toegestane maximum massa voertuig 275 kg
Wielbasis 141 cm
Technische maximale massa voertuig 275 kg
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Motor
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Elektriciteit
Nominaal continu maximumvermogen 2,75 kW (3,74 pk)

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 1
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Bijwerkdatum DLG-94-J

De gegevens van deze E-max N/a met kenteken DLG94J (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze E-max N/a?

Schadeverleden van de DLG 94 J

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DLG94J weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DLG94J)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DLG-94-J. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DLG–94–J één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FLG-94-J, een Piaggio Vespa Sprint 50 bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DKG-94-J, een Tol T414 bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DNG-94-J, een Senzo Riva lux bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: DLF-94-J, een Sym Fiddle Ii bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: DLJ-94-J, een Kymco Agility50 bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DLG-84-J, een Btc Riva bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 5: DLG-93-J, een Kymco People s bromfiets uit 2017.
  8. Verandering op plek 5: DLG-95-J, een E-max N/a bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 6: DLG-94-H, een Sym Orbit Ii bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DLG-94-K, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.

Meer kentekens met D, L, G en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L, G en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 4 in DLG94J vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLGJ-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

05-07-2017 (ruim 8 jaar geleden):
  1. DJX-34-K: Yamaha Yn50fmu
  2. DKK-21-G: Kymco Super8 50
  3. DKK-57-R: Sym Fiddle Ii
  4. DKL-47-L: Piaggio N/a
  5. DKT-95-B: Sym Fiddle Ii
  6. DKX-48-F: Sym Xpro
  7. DKZ-51-Z: Piaggio N/a
  8. DKZ-74-J: Kymco People s
  9. DKZ-80-L: Sym Fiddle Ii
  10. DLB-66-N: Sym Crox
  11. DLD-02-J: Peugeot Django
  12. DLD-51-J: Turbho Cs-50
  13. DLD-54-J: Turbho Rl-50
  14. DLD-90-P: La souris Futuro retro
  15. DLD-95-F: Yamaha Yn50fu
  16. DLF-02-T: Btc Riva
  17. DLF-24-K: Sym Fiddle Ii
  18. DLF-35-F: Piaggio Vespa Sprint
  19. DLF-53-H: Sym Fiddle Ii
  20. DLF-74-L: Btc Riva
  21. DLF-97-L: Agm Vx 50
  22. DLG-07-P: La souris Grande retro
  23. DLG-08-D: Agm Vx 50
  24. DLG-28-P: Btc Riva
  25. DLG-48-L: Riese und mueller Charger
  26. DLG-52-B: Btc Riva
  27. DLG-63-G: Iva Venti 50
  28. DLG-76-J: E-max N/a
  29. DLG-95-J: E-max N/a
  30. DLG-97-J: E-max N/a

Meer E-max N/a op voertuig-zoeker.nl

E-max N/a bromfietsen

2.200 E-max N/a bromfietsen
Bekijk E-max N/a bromfietsen.
3.105 E-max bromfietsen
Bekijk E-max bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van E-max zijn: E-max N/a, E-max Vt-120ld, E-max Lb1, E-max Vs1 en E-max N.a.