DLT-23-V DLT-25-V

DLT-24-V: E-max N/a

DLT-24-V Op deze pagina vind je alle informatie over DLT–24–V, een E-max N/a. Het is een brommer/scooter uit 2017. De elektromotor levert 2,75 kW (3,74 pk). Het kenteken van deze E-max is vervallen.

Wat wil je doen met DLT-24-V?

infoverkopentools

Specificaties van de DLT-24-V

Het kenteken van deze E-max N/a (DLT24V) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk E-max
Model N/a
Kenteken DLT-24-V, DLT–24–V, DLT 24 V (gespeld: Dirk Lodewijk Theodoor Twee Vier Victor)
Type ES1
Uitvoering 7
Typegoedkeuringsnummer e9*2002/24*0416*07
Variant 11
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 13-10-2020 (bijna 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 11-09-2017 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 11-09-2017 (bijna 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DLT24V

11-09-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
11-09-2017 Eerste toelating
13-10-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze E-max N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 165 kg
Massa rijklaar 165 kg
Toegestane maximum massa voertuig 275 kg
Wielbasis 141 cm
Technische maximale massa voertuig 275 kg
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Motor
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Elektriciteit
Nominaal continu maximumvermogen 2,75 kW (3,74 pk)

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 1
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Bijwerkdatum DLT-24-V

De gegevens van deze E-max N/a met kenteken DLT24V (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 09-07-2025.

Wat wil je doen met deze E-max N/a?

Schadeverleden van de DLT 24 V

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DLT24V weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DLT24V)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DLT-24-V. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DLT24V uit 2017 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 24-DL-TV, een groene Jaguar Xkr Coupe personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DLT-24-V, een E-max N/a bromfiets uit 2017.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DLT–24–V één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FLT-24-V, een Piaggio Vespa Primavera 50 bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DKT-24-V, een Kymco Agility 16+50 bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DNT-24-V, een Juneng Jn50qt-10f bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: DLS-24-V, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: DLV-24-V, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DLT-14-V, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2018.
  7. Verandering op plek 4: DLT-34-V, een Stromer N/a bromfiets uit 2017.
  8. Verandering op plek 5: DLT-23-V, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 5: DLT-25-V, een Tym Sx 50 bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DLT-24-T, een Agm Caferacer bromfiets uit 2017.
  11. Verandering op plek 6: DLT-24-X, een Sym Fiddle Ii bromfiets uit 2017.

Meer kentekens met D, L, T en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L, T en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 4 in DLT24V vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLTV-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

11-09-2017 (bijna 8 jaar geleden):
  1. DJG-87-B: Sym Orbit Ii
  2. DJH-05-N: Piaggio Vespa Primavera
  3. DKD-48-P: Piaggio Vespa Sprint
  4. DKP-63-K: Piaggio N/a
  5. DKX-96-D: Iva Lux50
  6. DLB-85-L: Piaggio Vespa Sprint
  7. DLP-79-G: Piaggio Vespa Sprint
  8. DLP-97-H: Kymco K-pipe
  9. DLR-40-Z: Piaggio Vespa Primavera
  10. DLS-83-F: Ebretti 318
  11. DLS-84-F: Ebretti 318
  12. DLT-07-Z: Btc Ceo 50
  13. DLT-13-L: Piaggio Vespa Sprint
  14. DLT-17-P: E-max N/a
  15. DLT-18-S: Derbi N/a
  16. DLT-21-P: E-max N/a
  17. DLT-57-P: E-max N/a
  18. DLT-61-P: E-max N/a
  19. DLT-73-T: Btc City
  20. DLT-79-N: E-max N/a
  21. DLT-84-P: E-max N/a
  22. DLT-95-T: E-max N/a
  23. DLT-96-T: E-max N/a
  24. DLV-02-S: Iva Daguiwang 3
  25. DLV-12-L: Aprilia N/a
  26. DLV-14-B: Agm Vx 50
  27. DLV-20-G: Btc Riva
  28. DLV-60-T: Emco Novette
  29. DLV-78-L: Yamaha Yn50fu
  30. DLV-81-G: Kymco Vp50

Meer E-max N/a op voertuig-zoeker.nl

E-max N/a bromfietsen

2.200 E-max N/a bromfietsen
Bekijk E-max N/a bromfietsen.
3.105 E-max bromfietsen
Bekijk E-max bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van E-max zijn: E-max N/a, E-max Vt-120ld, E-max Lb1, E-max Vs1 en E-max N.a.