DLT-56-P DLT-58-P

DLT-57-P: E-max N/a

DLT-57-P Op deze pagina vind je alle informatie over DLT–57–P, een E-max N/a. Het is een brommer/scooter uit 2017. De elektromotor levert 2,75 kW (3,74 pk).

Wat wil je doen met DLT-57-P?

infoverkopentools

Specificaties van de DLT-57-P

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk E-max
Model N/a
Kenteken DLT-57-P, DLT–57–P, DLT 57 P (gespeld: Dirk Lodewijk Theodoor Vijf Zeven Pieter)
Type ES1
Uitvoering 7
Typegoedkeuringsnummer e9*2002/24*0416*07
Variant 11
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 11-02-2024 (ruim 1½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 11-09-2017 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 11-09-2017 (bijna 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DLT57P

11-09-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
11-09-2017 Eerste toelating
28-09-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
11-02-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze E-max N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 165 kg
Massa rijklaar 165 kg
Toegestane maximum massa voertuig 275 kg
Wielbasis 141 cm
Technische maximale massa voertuig 275 kg
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Motor
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Elektriciteit
Nominaal continu maximumvermogen 2,75 kW (3,74 pk)

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 1
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Bijwerkdatum DLT-57-P

De gegevens van deze E-max N/a met kenteken DLT57P (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze E-max N/a?

Schadeverleden van de DLT 57 P

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DLT57P weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DLT57P)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DLT-57-P. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DLT–57–P één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FLT-57-P, een Segway E110se bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DKT-57-P, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DNT-57-P, een Capri Cl bromfiets uit 2018.
  4. Verandering op plek 3: DLS-57-P, een Bye bike One+ bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: DLV-57-P, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DLT-47-P, een Senzo Urban bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 4: DLT-67-P, een Sym Orbit Ii bromfiets uit 2017.
  8. Verandering op plek 5: DLT-56-P, een E-max N/a bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 5: DLT-58-P, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DLT-57-N, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2017.
  11. Verandering op plek 6: DLT-57-R, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.

Ezelsbruggetje

Om DLT–57–P makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, L, T en P kun je de volgende woorden maken: doeltype en ideaaltype. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 5 en 7 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met D, L, T en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L, T en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 7 in DLT57P vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLTP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

11-09-2017 (bijna 8 jaar geleden):
  1. DJG-87-B: Sym Orbit Ii
  2. DJL-53-K: Riese und mueller Cruiser
  3. DJT-05-F: Btc Streetline
  4. DJT-63-S: Aprilia Sx 50
  5. DJV-39-B: Piaggio N/a
  6. DKP-63-K: Piaggio N/a
  7. DLF-18-F: Piaggio N/a
  8. DLJ-35-X: Piaggio Vespa Sprint
  9. DLJ-61-T: Btc Ceo 50
  10. DLP-39-L: Piaggio Vespa Primavera
  11. DLP-68-P: Sym Mio 50
  12. DLR-01-N: Sym Xpro
  13. DLS-20-Z: Agm V641
  14. DLS-84-F: Ebretti 318
  15. DLS-87-F: Riya Ry50qt-16
  16. DLT-13-S: Sym Orbit Ii
  17. DLT-21-P: E-max N/a
  18. DLT-52-S: Piaggio N/a
  19. DLT-76-T: E-max N/a
  20. DLT-80-J: Piaggio Vespa Sprint
  21. DLT-82-G: Sym Xpro
  22. DLT-84-P: E-max N/a
  23. DLT-86-F: Piaggio Vespa Primavera
  24. DLT-93-P: E-max N/a
  25. DLT-96-T: E-max N/a
  26. DLV-50-S: Iva Venti 50
  27. DLV-53-V: La souris Vespelini S
  28. DLV-86-R: Senzo Gt2
  29. DLV-87-P: Senzo Riva s
  30. FDJ-74-P: Sym Mio 50

Meer E-max N/a op voertuig-zoeker.nl

E-max N/a bromfietsen

2.200 E-max N/a bromfietsen
Bekijk E-max N/a bromfietsen.
3.105 E-max bromfietsen
Bekijk E-max bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van E-max zijn: E-max N/a, E-max Vt-120ld, E-max Lb1, E-max Vs1 en E-max N.a.