DLT-96-P DLT-98-P

DLT-97-P: E-max N/a

DLT-97-P Op deze pagina vind je alle informatie over DLT–97–P, een E-max N/a. Het is een brommer/scooter uit 2018. De elektromotor levert 2,75 kW (3,74 pk).

LET OP: Op deze bromfiets is een export-indicator actief. Dat betekent dat de brommer/scooter waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met DLT-97-P?

infoverkopentools

Specificaties van de DLT-97-P

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk E-max
Model N/a
Kenteken DLT-97-P, DLT–97–P, DLT 97 P (gespeld: Dirk Lodewijk Theodoor Negen Zeven Pieter)
Type ES1
Uitvoering 7
Typegoedkeuringsnummer e9*2002/24*0416*07
Variant 11
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 11-02-2024 (ruim 1½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 15-01-2018 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 15-01-2018 (bijna 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DLT97P

15-01-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
15-01-2018 Eerste toelating
19-11-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
11-02-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze E-max N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 165 kg
Massa rijklaar 165 kg
Toegestane maximum massa voertuig 275 kg
Wielbasis 141 cm
Technische maximale massa voertuig 275 kg
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Motor
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Elektriciteit
Nominaal continu maximumvermogen 2,75 kW (3,74 pk)

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 1
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze E-max N/a opvragen

Bijwerkdatum DLT-97-P

De gegevens van deze E-max N/a met kenteken DLT97P (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze E-max N/a?

Schadeverleden van de DLT 97 P

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van DLT97P weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DLT97P)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DLT-97-P. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DLT97P uit 2018 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 97-DL-TP, een grijze Opel Corsa-b personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DLT-97-P, een E-max N/a bromfiets uit 2018.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DLT–97–P één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FLT-97-P, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DKT-97-P, een Kymco Agility50 bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DNT-97-P, een Btc Legend bromfiets uit 2018.
  4. Verandering op plek 3: DLS-97-P, een Znen Zn50qt-f bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 3: DLV-97-P, een Riya Ry50qt-3 bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DLT-87-P, een Honda Cb 50 J bromfiets uit 1979.
  7. Verandering op plek 5: DLT-96-P, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2017.
  8. Verandering op plek 5: DLT-98-P, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 6: DLT-97-N, een La souris Vespelini S bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DLT-97-R, een Tym Sxl-50 bromfiets uit 2017.

Ezelsbruggetje

Om DLT–97–P makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, L, T en P kun je de volgende woorden maken: doeltype en ideaaltype. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 9 en 7 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met D, L, T en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L, T en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 7 in DLT97P vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLTP-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

15-01-2018 (bijna 8 jaar geleden):
  1. D-777-XR: Piaggio C38
  2. DJJ-16-N: Senzo Riva lux
  3. DJZ-41-K: Senzo Sp 50
  4. DLV-04-H: Btc Riva
  5. DLX-61-J: Senzo Gt2
  6. DNK-14-P: Kymco People s
  7. DNK-64-P: Piaggio Vespa Primavera
  8. DNL-02-K: Piaggio Vespa Sprint
  9. DNL-83-Z: Btc Riva
  10. DNR-67-V: Piaggio N/a
  11. DNS-03-F: Kymco Like
  12. DNV-08-F: Btc Riva
  13. DNV-10-F: Btc Riva
  14. DNV-15-F: Btc Riva
  15. DPB-21-P: Btc Riva
  16. DPB-40-Z: Piaggio Vespa Sprint
  17. DPB-64-N: Piaggio Vespa Primavera
  18. DPD-08-P: E-max N/a
  19. DPD-09-P: E-max N/a
  20. DPD-12-P: Stromer N/a
  21. DPD-19-P: Stromer N/a
  22. DPD-23-N: Dutch id Dutch id
  23. DPD-26-N: Dutch id Dutch id
  24. DPD-30-N: Dutch id Dutch id
  25. DPD-32-N: Dutch id Dutch id
  26. DPD-39-N: Dutch id Dutch id
  27. DPD-55-N: La souris Grande retro
  28. DPD-58-H: Niu M1 pro
  29. DPD-58-K: Senzo Riva lux

Meer E-max N/a op voertuig-zoeker.nl

E-max N/a bromfietsen

2.200 E-max N/a bromfietsen
Bekijk E-max N/a bromfietsen.
3.105 E-max bromfietsen
Bekijk E-max bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van E-max zijn: E-max N/a, E-max Vt-120ld, E-max Lb1, E-max Vs1 en E-max N.a.