Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | E-max |
Model | N/a |
Kenteken | F-389-FJ, F–389–FJ, F 389 FJ (gespeld: Ferdinand Drie Acht Negen Ferdinand Jan) |
Type | ES1 |
Uitvoering | 2 |
Typegoedkeuringsnummer | e9*2002/24*0416*02 |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. frame onder balhoofd |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze E-max N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 08-12-2021 (ruim 3½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 14-09-2011 (bijna 14 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 14-09-2011 (bijna 14 jaar geleden) |
Tijdlijn van de F389FJ |
|
14-09-2011 | Eerste tenaamstelling in nederland |
14-09-2011 | Eerste toelating |
02-02-2019 | Vorige aanvang tenaamstelling |
08-12-2021 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze E-max N/a opvragen |
Massa leeg voertuig | 195 kg |
Massa rijklaar | 195 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 350 kg |
Wielbasis | 141 cm |
Technische maximale massa voertuig | 350 kg |
Schadeverleden | Schades van deze E-max N/a opvragen |
Vermogen massarijklaar | 0,01 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze E-max N/a opvragen |
Brandstof | Elektriciteit |
Nominaal continu maximumvermogen | 2,75 kW (3,74 pk) |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze E-max N/a opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze E-max N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze E-max N/a opvragen |
De gegevens van deze E-max N/a met kenteken F389FJ (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van F389FJ weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van F-389-FJ. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van F389FJ uit 2011 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–389–FJ één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om F–389–FJ makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, F en J kun je de volgende woorden maken: foefje en fuifje. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3, 8 en 9 met dat woord te combineren.
Als je F389FJ omdraait krijg je JF983F, een grijze Mercedes-benz A160 personenauto uit 2010.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, F en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 8 en 9 in F389FJ vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FFJ-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan FÂ 389Â FJ, gebruik dan onderstaande zoekbox: