Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | E-max |
Model | N/a |
Kenteken | FLR-30-T, FLR–30–T, FLR 30 T (gespeld: Ferdinand Lodewijk Rudolf Drie Nul Theodoor) |
Type | CUX |
Uitvoering | 1 |
Typegoedkeuringsnummer | e13*168/2013*00522*05 |
Variant | 3 |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Schadeverleden | Schades van deze E-max N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 19-07-2023 (ruim 2 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 22-07-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 22-07-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 20-07-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Tijdlijn van de FLR30T |
|
20-07-2022 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
22-07-2022 | Eerste tenaamstelling in nederland |
22-07-2022 | Eerste toelating |
22-07-2022 | Vorige aanvang tenaamstelling |
19-07-2023 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze E-max N/a opvragen |
Massa leeg voertuig | 57 kg |
Massa rijklaar | 64 kg |
Wielbasis | 122 cm |
Lengte voertuig | 178 cm |
Breedte voertuig | 73 cm |
Hoogte voertuig | 109 cm |
Schadeverleden | Schades van deze E-max N/a opvragen |
Vermogen massarijklaar | 0,03 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze E-max N/a opvragen |
Brandstof | Elektriciteit |
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) | Regulation (EU) No 134/2014 includi |
Nominaal continu maximumvermogen | 1,60 kW (2,18 pk) |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze E-max N/a opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Nee |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze E-max N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze E-max N/a opvragen |
De gegevens van deze E-max N/a met kenteken FLR30T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2022? Of wil je de gedetailleerde waarde van FLR30T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van FLR-30-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van FLR30T uit 2022 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FLR–30–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om FLR–30–T makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, L, R en T kun je de volgende woorden maken: afleert, afloert, fileert, fleert, fleurt, flirt, floret en flyert. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3 en 0 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, L, R en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 0 in FLR30T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FLRT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan FLRÂ 30Â T, gebruik dan onderstaande zoekbox: