Het kenteken van deze Ggc global generation clt E-max (12FDP1) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Inrichting | Snorfiets |
Merk | Ggc global generation clt |
Model | E-max |
Kenteken | 12-FDP-1, 12–FDP–1, 12 FDP 1 (gespeld: Één Twee Ferdinand Dirk Pieter Één) |
Type | EP-1500 |
Uitvoering | EP-1500L25 |
Typegoedkeuringsnummer | e13*2002/24*0005*01 |
Variant | N/A |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. tegen framebuis |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Ggc global generation clt E-max opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 30-11-2016 (bijna 9 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 01-04-2006 (ruim 19 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 31-08-2005 (ruim 20 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 12FDP1 |
|
31-08-2005 | Eerste toelating |
01-04-2006 | Eerste tenaamstelling in nederland |
30-11-2016 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Ggc global generation clt E-max opvragen |
Massa leeg voertuig | 123 kg |
Massa rijklaar | 118 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 198 kg |
Wielbasis | 120 cm |
Technische maximale massa voertuig | 198 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Ggc global generation clt E-max opvragen |
Vermogen massarijklaar | 0,01 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Ggc global generation clt E-max opvragen |
Brandstof | Elektriciteit |
Nominaal continu maximumvermogen | 1,50 kW (2,04 pk) |
Aantal zitplaatsen | 1 |
Maximale constructiesnelheid | 25 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Ggc global generation clt E-max opvragen |
Wacht op keuren | Nee |
WAM verzekerd geregistreerd | Nee |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Schadeverleden | Schades van deze Ggc global generation clt E-max opvragen |
De gegevens van deze Ggc global generation clt E-max met kenteken 12FDP1 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 10-08-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van 12FDP1 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 12-FDP-1. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 12FDP1 uit 2005 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 12–FDP–1 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 12–FDP–1 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, D en P kun je afdop maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1, 2 en 1 met afdop te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, D en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 2 en 1 in 12FDP1 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FDP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 12Â FDPÂ 1, gebruik dan onderstaande zoekbox: