48-DTP-8 52-DTP-8

51-DTP-8: Ggc global generation clt E-max

51-DTP-8 Op deze pagina vind je alle informatie over 51–DTP–8, een Ggc global generation clt E-max. Het is een brommer/scooter uit 2005. De elektromotor levert 1,50 kW (2,04 pk). Het kenteken van deze Ggc global generation clt is vervallen.

Wat wil je doen met 51-DTP-8?

infoverkopentools

Specificaties van de 51-DTP-8

Het kenteken van deze Ggc global generation clt E-max (51DTP8) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Ggc global generation clt
Model E-max
Kenteken 51-DTP-8, 51–DTP–8, 51 DTP 8 (gespeld: Vijf Één Dirk Theodoor Pieter Acht)
Type EP-1500
Uitvoering EP-1500L45
Typegoedkeuringsnummer e13*2002/24*0005*01
Variant N/A
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Ggc global generation clt E-max opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 05-06-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 04-02-2006 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 31-08-2005 (ruim 20 jaar geleden)

Tijdlijn van de 51DTP8

31-08-2005 Eerste toelating
04-02-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
05-06-2015 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Ggc global generation clt E-max opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 123 kg
Massa rijklaar 118 kg
Toegestane maximum massa voertuig 198 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 198 kg
Schadeverleden Schades van deze Ggc global generation clt E-max opvragen

Motor
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Ggc global generation clt E-max opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Elektriciteit
Nominaal continu maximumvermogen 1,50 kW (2,04 pk)

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 1
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Ggc global generation clt E-max opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Schadeverleden Schades van deze Ggc global generation clt E-max opvragen

Bijwerkdatum 51-DTP-8

De gegevens van deze Ggc global generation clt E-max met kenteken 51DTP8 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 17-03-2025.

Wat wil je doen met deze Ggc global generation clt E-max?

Schadeverleden van de 51 DTP 8

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van 51DTP8 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze E-max (51DTP8)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 51-DTP-8. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 51DTP8 uit 2005 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 51-DTP-8, een Ggc global generation clt E-max bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DT-518-P, een Gilera Eco Citta bromfiets uit 2005.
  3. Sidecode 10: D-518-TP, een Sym Hu05w bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 51–DTP–8 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 41-DTP-8, een Tomos A35-hda bromfiets uit 2005.
  2. Verandering op plek 1: 71-DTP-8, een Tomos A35-hda bromfiets uit 2005.
  3. Verandering op plek 2: 50-DTP-8, een Yamaha Cw 50 Hs/rsp bromfiets uit 2005.
  4. Verandering op plek 2: 52-DTP-8, een Puch Maxi-s bromfiets uit 2005.
  5. Verandering op plek 3: 51-BTP-8, een Daf Xg 480 ftg bedrijfsauto uit 2023.
  6. Verandering op plek 3: 51-HTP-8, een grijze Suzuki Splash personenauto uit 2009.
  7. Verandering op plek 4: 51-DSP-8, een Piaggio Ciao Mix 25 km/h bromfiets uit 2005.
  8. Verandering op plek 4: 51-DXP-8, een Derbi Gpr 50 al.frame bromfiets uit 2006.
  9. Verandering op plek 5: 51-DTL-8, een Tomos - bromfiets uit 1977.
  10. Verandering op plek 5: 51-DTR-8, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2005.
  11. Verandering op plek 6: 51-DTP-6, een Zundapp - bromfiets uit 1967.
  12. Verandering op plek 6: 51-DTP-9, een Vespa Grillo 25 km/h bromfiets uit 2005.

Ezelsbruggetje

Om 51–DTP–8 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, T en P kun je de volgende woorden maken: audiotape, De Tip en dtp. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 5, 1 en 8 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met D, T en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, T en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 1 en 8 in 51DTP8 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DTP-kentekens.

Meer Ggc global generation clt E-max op voertuig-zoeker.nl

Ggc global generation clt E-max bromfietsen

twaalf Ggc global generation clt E-max bromfietsen
Bekijk Ggc global generation clt E-max bromfietsen.
twaalf Ggc global generation clt bromfietsen
Bekijk Ggc global generation clt bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Ggc global generation clt zijn: Ggc global generation clt E-max.