71-DHV-7 79-DHV-7

77-DHV-7: Ggc global generation clt E-max

77-DHV-7 Op deze pagina vind je alle informatie over 77–DHV–7, een Ggc global generation clt E-max. Het is een snorfiets uit 2005. De elektromotor levert 1,50 kW (2,04 pk).

Wat wil je doen met 77-DHV-7?

infoverkopentools

Specificaties van de 77-DHV-7

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Ggc global generation clt
Model E-max
Kenteken 77-DHV-7, 77–DHV–7, 77 DHV 7 (gespeld: Zeven Zeven Dirk Hendrik Victor Zeven)
Type EP-1500
Uitvoering EP-1500L25
Typegoedkeuringsnummer e13*2002/24*0005*01
Variant N/A
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Ggc global generation clt E-max opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 24-08-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 25-10-2005 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 31-08-2005 (ruim 20 jaar geleden)

Tijdlijn van de 77DHV7

31-08-2005 Eerste toelating
25-10-2005 Eerste tenaamstelling in nederland
24-08-2017 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Ggc global generation clt E-max opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 123 kg
Massa rijklaar 130 kg
Toegestane maximum massa voertuig 198 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 198 kg
Schadeverleden Schades van deze Ggc global generation clt E-max opvragen

Motor
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Ggc global generation clt E-max opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Elektriciteit
Nominaal continu maximumvermogen 1,50 kW (2,04 pk)

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 1
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Ggc global generation clt E-max opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Ggc global generation clt E-max opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Ggc global generation clt E-max opvragen

Bijwerkdatum 77-DHV-7

De gegevens van deze Ggc global generation clt E-max met kenteken 77DHV7 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Ggc global generation clt E-max?

Schadeverleden van de 77 DHV 7

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van 77DHV7 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze E-max (77DHV7)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 77-DHV-7. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 77DHV7 uit 2005 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 77-DHV-7, een Ggc global generation clt E-max bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DH-777-V, een Gilera Eco Citta bromfiets uit 2005.
  3. Sidecode 10: D-777-HV, een Sym Xs50qt-2 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 77–DHV–7 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 67-DHV-7, een Sparta Met bromfiets uit 2005.
  2. Verandering op plek 1: 87-DHV-7, een Sparta Spartamet (el.starter) bromfiets uit 2005.
  3. Verandering op plek 2: 76-DHV-7, een Peugeot Fight bromfiets uit 2005.
  4. Verandering op plek 2: 78-DHV-7, een Beta Bs4 bromfiets uit 2005.
  5. Verandering op plek 3: 77-BHV-7, een Mercedes-benz Atego bedrijfsauto uit 2009.
  6. Verandering op plek 3: 77-FHV-7, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2005.
  7. Verandering op plek 4: 77-DGV-7, een Hercules Saxonette bromfiets uit 2005.
  8. Verandering op plek 4: 77-DJV-7, een Saxonette - bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 5: 77-DHT-7, een Piaggio Gilera Stalker 45 km/h bromfiets uit 2005.
  10. Verandering op plek 5: 77-DHX-7, een Tomos A35-hda bromfiets uit 2005.
  11. Verandering op plek 6: 77-DHV-6, een Aprilia Amico gl bromfiets uit 2005.
  12. Verandering op plek 6: 77-DHV-8, een Peugeot Tkr bromfiets uit 2005.

Ezelsbruggetje

Om 77–DHV–7 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, H en V kun je De Hoeve maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 7, 7 en 7 met De Hoeve te combineren.

Achterstevoren

Als je 77DHV7 omdraait krijg je 7VHD77, een Renault Kangoo Express 1.5 dci 50kw l1 e4 bedrijfsauto uit 2010.

Meer kentekens met D, H en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, H en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7, 7 en 7 in 77DHV7 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DHV-kentekens.

Meer Ggc global generation clt E-max op voertuig-zoeker.nl

Ggc global generation clt E-max bromfietsen

twaalf Ggc global generation clt E-max bromfietsen
Bekijk Ggc global generation clt E-max bromfietsen.
twaalf Ggc global generation clt bromfietsen
Bekijk Ggc global generation clt bromfietsen.

Ggc global generation clt E-max snorfietsen

negen Ggc global generation clt E-max snorfietsen
Bekijk Ggc global generation clt E-max snorfietsen.
negen Ggc global generation clt snorfietsen
Bekijk Ggc global generation clt snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Ggc global generation clt zijn: Ggc global generation clt E-max.