Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Inrichting | Snorfiets |
Merk | Ggc global generation clt |
Model | E-max |
Kenteken | 77-DHV-7, 77–DHV–7, 77 DHV 7 (gespeld: Zeven Zeven Dirk Hendrik Victor Zeven) |
Type | EP-1500 |
Uitvoering | EP-1500L25 |
Typegoedkeuringsnummer | e13*2002/24*0005*01 |
Variant | N/A |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. tegen framebuis |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Ggc global generation clt E-max opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 24-08-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 25-10-2005 (bijna 20 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 31-08-2005 (ruim 20 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 77DHV7 |
|
31-08-2005 | Eerste toelating |
25-10-2005 | Eerste tenaamstelling in nederland |
24-08-2017 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Ggc global generation clt E-max opvragen |
Massa leeg voertuig | 123 kg |
Massa rijklaar | 130 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 198 kg |
Wielbasis | 120 cm |
Technische maximale massa voertuig | 198 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Ggc global generation clt E-max opvragen |
Vermogen massarijklaar | 0,01 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Ggc global generation clt E-max opvragen |
Brandstof | Elektriciteit |
Nominaal continu maximumvermogen | 1,50 kW (2,04 pk) |
Aantal zitplaatsen | 1 |
Maximale constructiesnelheid | 25 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Ggc global generation clt E-max opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Ggc global generation clt E-max opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Ggc global generation clt E-max opvragen |
De gegevens van deze Ggc global generation clt E-max met kenteken 77DHV7 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van 77DHV7 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 77-DHV-7. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 77DHV7 uit 2005 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 77–DHV–7 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 77–DHV–7 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, H en V kun je De Hoeve maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 7, 7 en 7 met De Hoeve te combineren.
Als je 77DHV7 omdraait krijg je 7VHD77, een Renault Kangoo Express 1.5 dci 50kw l1 e4 bedrijfsauto uit 2010.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, H en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7, 7 en 7 in 77DHV7 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DHV-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 77Â DHVÂ 7, gebruik dan onderstaande zoekbox: