DTH-42-R DTH-44-R

DTH-43-R: Giant Quick-e

DTH-43-R Op deze pagina vind je alle informatie over DTH–43–R, een Giant Quick-e. Het is een speed-pedelec uit 2019. De elektromotor levert 0,17 kW (0,23 pk).

Wat wil je doen met DTH-43-R?

infoverkopentools

Specificaties van de DTH-43-R

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Speedpedelec (speed-pedelec)
Merk Giant
Model Quick-e
Kenteken DTH-43-R, DTH–43–R, DTH 43 R (gespeld: Dirk Theodoor Hendrik Vier Drie Rudolf)
Type QUICK-E
Uitvoering L
Typegoedkeuringsnummer e13*168/2013*00085*01
Variant QUICK-E
Europese voertuigcategorie L1
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Giant Quick-e opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 15-03-2019 (ruim 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 15-03-2019 (ruim 6 jaar geleden)
Datum eerste toelating 15-03-2019 (ruim 6 jaar geleden)

Tijdlijn van de DTH43R

15-03-2019 Eerste tenaamstelling in nederland
15-03-2019 Eerste toelating
15-03-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Giant Quick-e opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 16 kg
Massa rijklaar 23 kg
Toegestane maximum massa voertuig 156 kg
Wielbasis 114 cm
Lengte voertuig 182 cm
Breedte voertuig 73 cm
Technische maximale massa voertuig 156 kg
Schadeverleden Schades van deze Giant Quick-e opvragen

Motor
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Giant Quick-e opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Elektriciteit
Nominaal continu maximumvermogen 0,17 kW (0,23 pk)

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 1
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Maximum ondersteunende snelheid 45 km/u
Schadeverleden Schades van deze Giant Quick-e opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Giant Quick-e opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Giant Quick-e opvragen

Bijwerkdatum DTH-43-R

De gegevens van deze Giant Quick-e met kenteken DTH43R (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Giant Quick-e?

Liever je Giant Quick-e verkopen?

Op Ikwilvanmijnfietsaf.nl verkoop je je speedpedelec veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je speedpedelec

Schadeverleden van de DTH 43 R

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2019? Of wil je de gedetailleerde waarde van DTH43R weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Quick-e (DTH43R)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DTH-43-R. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DTH43R uit 2019 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 43-DT-HR, een witte Lincoln Continental Mark iv personenauto uit 1974.
  2. Sidecode 11: DTH-43-R, een Giant Quick-e bromfiets uit 2019.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DTH–43–R één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FTH-43-R, een Iva E-go s4 bromfiets uit 2025.
  2. Verandering op plek 2: DSH-43-R, een Peugeot Tweet bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DVH-43-R, een La souris E-spirit bromfiets uit 2019.
  4. Verandering op plek 3: DTG-43-R, een Piaggio Zip bromfiets uit 2019.
  5. Verandering op plek 3: DTJ-43-R, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2019.
  6. Verandering op plek 4: DTH-33-R, een Piaggio Vespa Elettrica bromfiets uit 2019.
  7. Verandering op plek 4: DTH-53-R, een Luqi Hl 3.0 bromfiets uit 2021.
  8. Verandering op plek 5: DTH-42-R, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2019.
  9. Verandering op plek 5: DTH-44-R, een Riese und mueller Charger bromfiets uit 2019.
  10. Verandering op plek 6: DTH-43-P, een Sym Allo bromfiets uit 2019.
  11. Verandering op plek 6: DTH-43-S, een Sym Orbit bromfiets uit 2019.

Meer kentekens met D, T, H en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, T, H en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 3 in DTH43R vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DTHR-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

15-03-2019 (ruim 6 jaar geleden):
  1. DRJ-74-H: Piaggio Zip
  2. DRL-83-L: Peugeot Kisbee
  3. DRR-26-V: Senzo Riva s
  4. DSG-53-P: Sym Fiddle
  5. DST-19-S: Piaggio Zip
  6. DSV-12-Z: Sym Fiddle
  7. DTB-46-J: Kymco Agility 50
  8. DTB-76-B: Niu N/a
  9. DTD-02-X: Niu N/a
  10. DTF-06-L: Sym Fiddle
  11. DTF-77-D: Btc Riva
  12. DTG-33-N: Sym Jet 14
  13. DTG-35-H: Sym Fiddle
  14. DTG-58-J: Peugeot Kisbee
  15. DTG-63-J: Peugeot Tweet
  16. DTG-69-J: Peugeot Tweet
  17. DTG-73-J: Sym Symphony St
  18. DTG-78-R: Kymco Agility 16+50 4t
  19. DTG-92-Z: Mpi Express
  20. DTH-11-K: Piaggio Zip
  21. DTH-14-R: La souris Sourini
  22. DTH-18-F: Agm Vx 50
  23. DTH-23-B: Mpi Express
  24. DTH-41-F: Aixam S9
  25. DTH-44-H: Senzo Riva s
  26. DTH-50-F: Btc Old classic
  27. DTH-52-L: Sym Mio
  28. DTH-64-F: Piaggio Ape 50
  29. DTH-80-D: Sym Fiddle

Meer Giant Quick-e op voertuig-zoeker.nl

Giant Quick-e bromfietsen

361 Giant Quick-e bromfietsen
Bekijk Giant Quick-e bromfietsen.
646 Giant bromfietsen
Bekijk Giant bromfietsen.

Giant Quick-e speedpedelecs

361 Giant Quick-e speedpedelecs
Bekijk Giant Quick-e speedpedelecs.
646 Giant speedpedelecs
Bekijk Giant speedpedelecs.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Giant zijn: Giant Quick-e, Giant Explore e+1 pro en Giant Explore e+pro.