DRJ-62-J DRJ-65-J

DRJ-64-J: Gts Piemonte 50

DRJ-64-J Op deze pagina vind je alle informatie over DRJ–64–J, een ééncilinder Gts Piemonte 50. Het is een brommer/scooter uit 2018. De benzinemotor levert 1,80 kW (2,45 pk).

Wat wil je doen met DRJ-64-J?

infoverkopentools

Specificaties van de DRJ-64-J

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Gts
Model Piemonte 50
Kenteken DRJ-64-J, DRJ–64–J, DRJ 64 J (gespeld: Dirk Rudolf Jan Zes Vier Jan)
Type Y7
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e9*168/2013*11078*00
Variant 00
Europese voertuigcategorie L1
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Gts Piemonte 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 06-07-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 06-07-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 06-07-2018 (ruim 7 jaar geleden)

Tijdlijn van de DRJ64J

06-07-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
06-07-2018 Eerste toelating
06-07-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Gts Piemonte 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 90 kg
Massa rijklaar 97 kg
Toegestane maximum massa voertuig 247 kg
Wielbasis 126 cm
Technische maximale massa voertuig 247 kg
Schadeverleden Schades van deze Gts Piemonte 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,80 kW (2,45 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Gts Piemonte 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,80 kW (2,45 pk)
Geluidsniveau stationair 80 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) no 134/2014
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Gts Piemonte 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Gts Piemonte 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Gts Piemonte 50 opvragen

Bijwerkdatum DRJ-64-J

De gegevens van deze Gts Piemonte 50 met kenteken DRJ64J (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Gts Piemonte 50?

Schadeverleden van de DRJ 64 J

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van DRJ64J weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Piemonte 50 (DRJ64J)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DRJ-64-J. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DRJ64J uit 2018 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 64-DR-JJ, een gele Daihatsu Move personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DRJ-64-J, een Gts Piemonte 50 bromfiets uit 2018.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DRJ–64–J één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FRJ-64-J, een Niu N1s Sharing bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DPJ-64-J, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.
  3. Verandering op plek 2: DSJ-64-J, een Btc Riva bromfiets uit 2018.
  4. Verandering op plek 3: DRH-64-J, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2018.
  5. Verandering op plek 3: DRK-64-J, een Sym Symphony St bromfiets uit 2018.
  6. Verandering op plek 4: DRJ-54-J, een Btc Cruise bromfiets uit 2018.
  7. Verandering op plek 4: DRJ-74-J, een Senzo Riva lux bromfiets uit 2018.
  8. Verandering op plek 5: DRJ-63-J, een Senzo Riva s bromfiets uit 2018.
  9. Verandering op plek 5: DRJ-65-J, een Gts Piemonte 50 bromfiets uit 2018.
  10. Verandering op plek 6: DRJ-64-H, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2018.
  11. Verandering op plek 6: DRJ-64-K, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.

Meer kentekens met D, R, J en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, R, J en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 4 in DRJ64J vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DRJJ-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

06-07-2018 (ruim 7 jaar geleden):
  1. DLH-98-F: Kymco Like
  2. DLZ-32-K: Sym Fiddle Ii
  3. DPN-84-V: Agm Swan
  4. DPP-34-H: Riese und mueller New charger
  5. DPV-89-F: Piaggio Vespa Primavera
  6. DPX-15-H: Piaggio Zip
  7. DPZ-39-P: Stromer N/a
  8. DPZ-97-K: La souris Vespelini S
  9. DRB-14-R: Piaggio Vespa Sprint
  10. DRB-31-L: Piaggio Vespa Sprint
  11. DRD-64-D: Btc Riva
  12. DRD-90-T: Sym Allo
  13. DRF-11-S: Peugeot Kisbee
  14. DRF-47-T: Piaggio Vespa Sprint
  15. DRF-59-P: Piaggio Vespa Sprint
  16. DRG-45-K: Agm Vx 50
  17. DRG-61-G: Peugeot Kisbee
  18. DRH-06-P: Piaggio Vespa Sprint
  19. DRH-13-K: Agm Sp 50
  20. DRH-25-D: Unu Unu
  21. DRH-27-F: Stromer N/a
  22. DRH-27-S: Peugeot Kisbee
  23. DRH-37-Z: Sym Fiddle
  24. DRH-70-N: Btc R8
  25. DRJ-46-F: Piaggio Vespa Sprint
  26. DRJ-90-J: Senzo Sp50
  27. DRJ-95-J: Senzo Riva s
  28. DRJ-97-H: Rieju N/a
  29. DRJ-98-D: Agm Vx 50
  30. DRJ-98-S: La souris Futuro retro

Meer Gts Piemonte 50 op voertuig-zoeker.nl

Gts Piemonte 50 bromfietsen

310 Gts Piemonte 50 bromfietsen
Bekijk Gts Piemonte 50 bromfietsen.
14.037 Gts bromfietsen
Bekijk Gts bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Gts zijn: Gts Toscana, Gts Bravo, Gts Palermo, Gts Piemonte 50 en Gts E-lectric.