DRJ-79-X DRJ-81-X

DRJ-80-X: Gts Vici 50

DRJ-80-X Op deze pagina vind je alle informatie over DRJ–80–X, een ééncilinder Gts Vici 50. Het is een brommer/scooter uit 2018. De benzinemotor levert 2,20 kW (2,99 pk).

Wat wil je doen met DRJ-80-X?

infoverkopentools

Specificaties van de DRJ-80-X

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Gts
Model Vici 50
Kenteken DRJ-80-X, DRJ–80–X, DRJ 80 X (gespeld: Dirk Rudolf Jan Acht Nul Xantippe)
Type X1
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e9*168/2013*11077*01
Variant 00
Europese voertuigcategorie L1
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Gts Vici 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 04-08-2022 (ruim 3 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 03-09-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 03-09-2018 (ruim 7 jaar geleden)

Tijdlijn van de DRJ80X

03-09-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
03-09-2018 Eerste toelating
03-09-2018 Vorige aanvang tenaamstelling
05-07-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
08-07-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
22-07-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
04-08-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Gts Vici 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 76 kg
Massa rijklaar 83 kg
Toegestane maximum massa voertuig 233 kg
Wielbasis 125 cm
Technische maximale massa voertuig 233 kg
Schadeverleden Schades van deze Gts Vici 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Gts Vici 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,20 kW (2,99 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 68 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) no 134/2014 2016/1824
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Gts Vici 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Gts Vici 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Gts Vici 50 opvragen

Bijwerkdatum DRJ-80-X

De gegevens van deze Gts Vici 50 met kenteken DRJ80X (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Gts Vici 50?

Schadeverleden van de DRJ 80 X

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van DRJ80X weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vici 50 (DRJ80X)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DRJ-80-X. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DRJ80X uit 2018 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 80-DR-JX, een groene Opel Astra-g-caravan X1.8xe1 personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DRJ-80-X, een Gts Vici 50 bromfiets uit 2018.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DRJ–80–X één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FRJ-80-X, een Honda Ad04 bromfiets uit 1983.
  2. Verandering op plek 2: DPJ-80-X, een Flyer S-serie bromfiets uit 2012.
  3. Verandering op plek 2: DSJ-80-X, een Piaggio Zip bromfiets uit 2018.
  4. Verandering op plek 3: DRH-80-X, een Sym X'pro bromfiets uit 2018.
  5. Verandering op plek 3: DRK-80-X, een La souris Trendy retro bromfiets uit 2018.
  6. Verandering op plek 4: DRJ-70-X, een Gts Toscana bromfiets uit 2018.
  7. Verandering op plek 4: DRJ-90-X, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2018.
  8. Verandering op plek 5: DRJ-81-X, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.
  9. Verandering op plek 6: DRJ-80-V, een Gts Toscana bromfiets uit 2018.
  10. Verandering op plek 6: DRJ-80-Z, een Gts Toscana bromfiets uit 2018.

Meer kentekens met D, R, J en X

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, R, J en X als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 0 in DRJ80X vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DRJX-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

03-09-2018 (ruim 7 jaar geleden):
  1. DHF-81-G: Flyer Rs Serie rs 7.70
  2. DNK-02-J: Agm Vx 50
  3. DNR-11-J: Btc Riva
  4. DPG-17-R: Niu N sport
  5. DPL-27-V: Sym Fiddle
  6. DPP-59-Z: Sym Fiddle
  7. DRH-09-Z: Sym Fiddle
  8. DRJ-85-N: Piaggio Vespa Primavera
  9. DRK-89-G: Piaggio Vespa Sprint
  10. DRN-46-K: Piaggio Vespa Primavera
  11. DRN-53-K: Piaggio Vespa Primavera
  12. DRS-30-R: Gts Vici 50
  13. DRV-79-J: Kymco New like
  14. DRX-12-G: Btc Riva 2
  15. DRX-15-T: Sym Fiddle
  16. DRX-19-Z: Gts Vici 50
  17. DRX-30-N: Kymco New like
  18. DRX-41-D: Flyer Upstreet5 7.20
  19. DRX-50-Z: Kymco Agility 16+50 4t
  20. DRX-52-Z: Kymco New like
  21. DRX-61-B: Piaggio Vespa Sprint
  22. DRX-67-D: Tym Vespa alpha
  23. DRX-68-X: E-max Vt-120ld
  24. DRX-76-Z: Agm Vx 50
  25. DRX-87-V: Niu N/a
  26. DRX-94-D: Piaggio Vespa Sprint
  27. DRZ-41-F: Gerray Star
  28. DRZ-45-G: La souris City
  29. DRZ-52-H: Btc Gt2
  30. DRZ-65-G: La souris Grande retro

Meer Gts Vici 50 op voertuig-zoeker.nl

Gts Vici 50 bromfietsen

184 Gts Vici 50 bromfietsen
Bekijk Gts Vici 50 bromfietsen.
14.039 Gts bromfietsen
Bekijk Gts bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Gts zijn: Gts Toscana, Gts Bravo, Gts Palermo, Gts Piemonte 50 en Gts E-lectric.