56-DXB-3
60-DXB-3
59-DXB-3: Hyosung Sd-50
Op deze pagina vind je alle informatie over 59–DXB–3, een Hyosung Sd-50.
Het is een
brommer/scooter uit 2005.
Deze Hyosung rijdt op benzine.
Het kenteken van deze Hyosung is vervallen.
LET OP: Op deze bromfiets is een export-indicator actief. Dat betekent dat de brommer/scooter waarschijnlijk is geëxporteerd.
Specificaties van de 59-DXB-3
Het kenteken van deze Hyosung Sd-50 (59DXB3) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling |
06-08-2011 (ruim 14 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
24-02-2006 (bijna 20 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
31-08-2005 (ruim 20 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 59DXB3
|
31-08-2005 |
Eerste toelating |
24-02-2006 |
Eerste tenaamstelling in nederland |
06-08-2011 |
Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren |
Vorige eigenaren van deze Hyosung Sd-50 opvragen |
Milieuprestaties
Brandstof |
Benzine |
Geluidsniveau stationair |
75 dB(A) |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) |
3450 t/min |
Tankkorting via UnitedConsumers |
Bestel de GRATIS tankpas en
bespaar op elke tankbeurt!
|
Bijwerkdatum 59-DXB-3
De gegevens van deze Hyosung Sd-50 met kenteken 59DXB3 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 10-08-2025.
Wat wil je doen met deze Hyosung Sd-50?
Schadeverleden van de 59Â DXBÂ 3
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2005?
Of wil je de gedetailleerde waarde van 59DXB3 weten?
Of controleer gewoon even de vorige eigenaren.
Voorkom een miskoop!
Schadeverleden en vorige eigenaren
Kenteken check
Wil je een ander kenteken checken dan 59Â DXBÂ 3, gebruik dan onderstaande zoekbox:
Meer Hyosung Sd-50 op voertuig-zoeker.nl
Hyosung Sd-50 bromfietsen
- 486 Hyosung Sd-50 bromfietsen
- Bekijk Hyosung Sd-50 bromfietsen.
- 1.398 Hyosung bromfietsen
- Bekijk Hyosung bromfietsen.
De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Hyosung zijn:
Hyosung Sd-50,
Hyosung Sense,
Hyosung -,
Hyosung Sf 50 en
Hyosung Sb50m.