Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Inrichting | Snorfiets |
Merk | Intercycle |
Model | Go-go |
Kenteken | DL-250-P, DL–250–P, DL 250 P (gespeld: Dirk Lodewijk Twee Vijf Nul Pieter) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | balhoofd r. |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Intercycle Go-go opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 29-04-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 06-10-2006 (bijna 19 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-1974 (ruim 51 jaar geleden) |
Tijdlijn van de DL250P |
|
30-06-1974 | Eerste toelating |
06-10-2006 | Eerste tenaamstelling in nederland |
29-04-2017 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Intercycle Go-go opvragen |
Massa leeg voertuig | 50 kg |
Massa rijklaar | 53 kg |
Wielbasis | 106 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Intercycle Go-go opvragen |
Cilinderinhoud | 48 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 1,00 kW (1,36 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,02 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Intercycle Go-go opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 1,00 kW (1,36 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 1 |
Maximale constructiesnelheid | 25 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Intercycle Go-go opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Intercycle Go-go opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Intercycle Go-go opvragen |
De gegevens van deze Intercycle Go-go met kenteken DL250P (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1974? Of wil je de gedetailleerde waarde van DL250P weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van DL-250-P. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van DL250P uit 1974 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DL–250–P één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om DL–250–P makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, L en P kun je De Loop maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2, 5 en 0 met De Loop te combineren.
Als je DL250P omdraait krijg je P052LD, een zwarte Kia Niro personenauto uit 2022.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 5 en 0 in DL250P vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DLÂ 250Â P, gebruik dan onderstaande zoekbox: