D-868-NB D-871-NB

D-869-NB: Killerbee Ht50qt-39

D-869-NB Op deze pagina vind je alle informatie over D–869–NB, een ééncilinder Killerbee Ht50qt-39. Het is een brommer/scooter uit 2010. De benzinemotor levert 2,00 kW (2,72 pk).

Wat wil je doen met D-869-NB?

infoverkopentools

Specificaties van de D-869-NB

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Killerbee
Model Ht50qt-39
Kenteken D-869-NB, D–869–NB, D 869 NB (gespeld: Dirk Acht Zes Negen Nico Bernard)
Type HT50QT-39
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*2386*01
Variant HT50QT-39
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Killerbee Ht50qt-39 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 27-02-2020 (bijna 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 16-04-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 16-04-2010 (ruim 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D869NB

16-04-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
16-04-2010 Eerste toelating
27-02-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Killerbee Ht50qt-39 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 87 kg
Massa rijklaar 90 kg
Toegestane maximum massa voertuig 240 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 240 kg
Schadeverleden Schades van deze Killerbee Ht50qt-39 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Killerbee Ht50qt-39 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,00 kW (2,72 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3700 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 40 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Killerbee Ht50qt-39 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Killerbee Ht50qt-39 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Killerbee Ht50qt-39 opvragen

Bijwerkdatum D-869-NB

De gegevens van deze Killerbee Ht50qt-39 met kenteken D869NB (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Killerbee Ht50qt-39?

Schadeverleden van de D 869 NB

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D869NB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Ht50qt-39 (D869NB)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-869-NB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D869NB uit 2010 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 86-DNB-9, een Peugeot Fox bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 10: D-869-NB, een Killerbee Ht50qt-39 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–869–NB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-869-NB, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.
  2. Verandering op plek 2: D-769-NB, een Sym Av05w bromfiets uit 2010.
  3. Verandering op plek 3: D-859-NB, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2010.
  4. Verandering op plek 3: D-879-NB, een Zundapp 529-02 bromfiets uit 1979.
  5. Verandering op plek 4: D-868-NB, een Kymco Agility50 bromfiets uit 2010.
  6. Verandering op plek 5: D-869-KB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  7. Verandering op plek 5: D-869-PB, een Evader Ev100metro bromfiets uit 2010.
  8. Verandering op plek 6: D-869-ND, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.

Ezelsbruggetje

Om D–869–NB makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, N en B kun je DNB maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 8, 6 en 9 met DNB te combineren.

Meer kentekens met D, N en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, N en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 6 en 9 in D869NB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DNB-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

16-04-2010 (ruim 15 jaar geleden):
  1. D-007-NB: Piaggio C38
  2. D-123-ND: Jiajue Jj50qt-21
  3. D-157-NL: Tomos Youngst r
  4. D-191-NS: Piaggio C25
  5. D-217-NV: Znen Zn50qt-e
  6. D-263-JN: Killerbee Custom
  7. D-305-NS: Peugeot Vivacity
  8. D-365-NK: Luuko Retro 50
  9. D-401-NF: Sym Xs50qt
  10. D-433-LL: Znen Zn50qt-f.25
  11. D-463-NT: Orion Rmm50
  12. D-496-NS: Znen Zn50qt-e.25
  13. D-540-JX: Piaggio C38
  14. D-554-NR: Piaggio C44
  15. D-593-KG: Piaggio C38
  16. D-632-GR: Piaggio C38
  17. D-648-NS: Sym Hu05w
  18. D-674-LX: Malaguti Centro
  19. D-739-NJ: Yamaha Tzr50
  20. D-784-NS: Agm Hn50qt-10
  21. D-785-NP: Piaggio C80
  22. D-804-KR: Sym Hu05w
  23. D-846-NP: Kymco Agility 50
  24. D-925-NP: Sym Xs50qt
  25. D-931-NK: Yiying 25 sixties
  26. D-933-NN: Sym Xs50qt
  27. D-934-LZ: Piaggio C38
  28. D-939-LZ: Piaggio C38
  29. D-950-LG: Sym Hu05w
  30. FS-207-S: Sym Aw05w

Meer Killerbee Ht50qt-39 op voertuig-zoeker.nl

Killerbee Ht50qt-39 bromfietsen

42 Killerbee Ht50qt-39 bromfietsen
Bekijk Killerbee Ht50qt-39 bromfietsen.
7.268 Killerbee bromfietsen
Bekijk Killerbee bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Killerbee zijn: Killerbee Custom, Killerbee Vxl, Killerbee Sport, Killerbee Ht50qt-29a en Killerbee Torino.